15 Ekim 2019 Salı

Karı-koca tutuklandılar hasreti mektup zarfına çizdiler

Tenkil Süreci’nde kendisi bir cezaevinde kocası başka bir cezaevinde olan Sabriye Dağdeviren, yazdığı mektubun zarfına hasretin fotoğrafını çizdi.

BOLD – HDP Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, Twitter hesabından cezaevlerinden kendisine gönderilen mektupları paylaştı. Eskişehir Cezeaevi’nden gönderilen iki mektubu paylaşan Gergerlioğlu, “Bana yollanan mektup zarfına 21.yüzyılda TR’de ailelerin nasıl parçalandığı çizilmiş. Cezaevinden gelen bir mektup, eşi de tutuklu, cocukları ayrı illerde hüzün dolu hasta(MS şüpheli) bir anne ‘Öyle acılara şahit oldum ki, hangi birini anlatayım?’ diyor Sabriye Dağdeviren” ifadelerini kullandı.

 

Eşi de Afyon’da tutuklu olan Sabriye Dağdeviren, demir parmaklıkların ardından eşine duyduğu özlemi resmetti.

YA SEN DE GEL YA BEN DE KALAYIM

Fatma Usul’un gönderdiği mektubu paylaşan Gergerlioğlu, şunları yazdı:  “Bana yazdığı mektup zarfına özlem duyduğu kızını çizmiş 🙁 Eskişehir L tipinden Fatma Usul ‘Anne sen ölürsen bana kim bakacak?’ diyormuş kızı 6 yaşında c.evinden ayrılmak zorundayken ‘keske hiç 6 yaşına girmeseydim,ya sen de gel ya ben de kalayım’ demiş Anne de baba da tutuklu!”

 

Fatma Usul, balon ve güvercin çizdiği mektup zarfına “Ailemi çok özlüyorum” yazdı.

7 yaşındaki Erenalp: “Anne bırak da cesurca ölelim”

 

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder