31 Mart 2019 Pazar

İmamoğlu: Hak yemem ama hakkımı da yedirtmem

CHP İstanbul Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, yaptığı açıklamada, oya oranının 53,2 olduğunu rakibi Binali Yıldırım’ın ise 40,1 olduğunu söyledi.

İmamoğlu’nun açıklaması şöyle:

Sandıklar kapanalı 3,5 saate yaklaşıyor. Sayım işlemleri devam ediyor, tutanaklar hazırlanıyor. Biz de çok sıkı bir şekilde sistemimizde süreci takip ediyoruz. Şu anda biz kendi sistemimizde yüzde 27.6 girişimiz var. Oyumuz yüzde 53.2, rakibimizin oyu 40.1.

Anadolu Ajansı verilerini hatırlatan İmamoğlu “YSK’yı, Anadolu Ajansı’nı şeffaf ve hassas olmaya davet ediyorum. Verilerini kontrol etmelerine, toplumu doğru bilgilendirmeye davet ediyorum” diye konuştu.

HAK YEMEM, HAKKIMI YEDİRMEM

İlerleyen saatlerde tekrar kameraların karşısına geçen İmamoğlu, “YSK’daki yetkilileri göreve çağırıyorum. Devletin kurumu olan Anadolu Ajansını da süreci manipüle etmemeye davet ediyorum. Hak yemedim, yemem ama hakkımı da yedirtmem” ifadelerini kullandı.

YSK VERİ AKIŞINI KESTİ

CHP’li Faik Öztrak, YSK’nin güncelleme gerekçesiyle veri akışını kestiğini açıkladı. Öztrak, sayımın ortasında veri akışının kesilmesinin normal olmadığını belirtti.

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder