6 Mart 2019 Çarşamba

Bu Sınavdan Geçeceğiz İnşallah

Bir sabah saat 05:00 te kapı çaldı. Herkes şaşkınlıkla yataktan fırladı. Babam kapıyı açtı, gelenler polismiş. Annemle babam güya darbeye teşebbüste bulunmuşlar. Bu arada annem hemşire babam öğretmen. İkisinin suçu da aktifsen derneğine üye olmakmış. Bir de benim yaftaadıkları bir okulda okumammış. Biz o zaman öğrendik ki bir derneğe üye olmak veya okula gitmek terör suçuymuş. Ama nasıl suç: darbe!

Ben yaftaladıkları okula gitmeden önce sigara içen, kötü arkadaş çevresi olan biri idim. Okuldaki öğretmenlerim sayesinde sigaramı bıraktım. Onların çok düzgün bir hayatları vardı. Ben de onlardan ahlaklı yaşamayı öğrendim. Allah onlardan ebeden razı olsun.

Neyse sabah polisler evi aramaya başladılar. Evin her tarafını didik didik ettiler. Ama evde bir şey bulamadılar. Annemle babama “sizi terör örgütüne yardım ve yataklıktan gözaltına alıyoruz” dediler. Hepimiz şaşkındık. Annemle babamı alıp götürdüler. Evde kız kardeşimle ben kaldım, ne yapacağımızı bilemedik. Amcam geldi, emniyete gittik ama 15 gün annemi de babamı da bize göstermediler. Sonra duyduk ki annemi İzmir’e sevk etmişler babam Afyon’da kalmış. Ne yapacağız şaşırdık…

Gözaltı süresinde babama çok işkenceler, hakaretler yapılmış. Şuan sadece dernek üyeliğinden dolayı annem İzmir’de hapishanede babam ise Afyon’da hapishanende.

Ben ise bu sene üniversite sınavını kazandım, başka ile gitmek zorunda kaldım. Kız kardeşim babaannemin yanında okuluna devam ediyor. Ailecek çok dağıldık ve maddi imkânsızlıklar bizi çok sarstı. Şu an sadece babaannemden ve amcamdan gelen yardımlarla geçinmeye çalışıyoruz. Bunların hepsini geçtim ama psikolojik olarak çok kötüyüz. Rabbim er ya da geç doğruları gösterecektir. Bu sınavdan da yüzümüzün akıyla çıkacağız inşallah.



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/06/bu-sinavdan-gececegiz-insallah/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder