6 Mart 2019 Çarşamba

Kaçırılan Salim Zeybek’in annesi: Oğlum nerede, lütfen yardım edin

İstanbul’dan Edirne yönüne giderken silahlı kişiler tarafından eşinin ve çocuklarının gözü önünde kaçırılan eski BTK çalışanı Salim Zeybek’in annesi yetkililerden yardım istedi.

Oğlundan 13 gündür haber alınamayan Salim Zeybek’in annesi Hatice Zeybek eşinin 5 yıldır parkinson hastası olduğunu söyleyerek şöyle konuştu:

“Ben çocuğunu devlet millet aşkıyla büyüttüm. Ben çocuğumun bir kötülük görmedim. Kötü bir şey yaptığına da inanmıyorum. Lütfen büyüklerimiz bize yardım etsin. Lütfen çocuğumu çıkarın. Unutmayın masumun ahı artıkça Allah’ın gazabı artar.” dedi. Eşi ve kendi annesinin hastalığında dolayı çocuğunun arkasında gidemediğini söyleyen Zeybek, “Lütfen yardım edin.”

Salim Zeybek’in eşi Fatma Betül Zeybek de “Ne yazık ki hiç bir yetkili makam sesimize kulak vermiyor. Ailecek perişan haldeyiz. Eşimin sağlığından, hayatından endişe ediyorum. Bütün Aile olarak bir haber bekliyoruz. Lütfen sesimizi duyun.” sözleriyle yaşadıklarını paylaştı.

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder