5 Mart 2019 Salı

Kendilerini polis ve MİT’çi diye tanıtan kişilerin taciz ettiği kadın intihar etti

Batman’da Ayşe Arslanoğlu isimli, biri engelli dört çocuk annesi kadın tacize uğradığını belirten bir mektup bırakarak intihar etti. Arslan’ın “polis ve siyasi kişilerin de bulunduğu kişilerce tacize” uğradığı iddia edildi. HDP Kocaeli Milletvekili /TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu Üyesi Ömer Faruk Gergerlioğlu olayı doğrulayarak twitter’dan şu açıklamayı yaptı: “Batman’daki intihar dogru, mektup da… İşin daha vahim yönü 1 değil, onlarca kadının taciz edildiği iddiaları. Zayıf duruma düşmüş kadınlara yapılanları dinledim, tüyler ürpertici olaylar var”

Twitter’da farklı hesaplardan yayılan bilgilerde ise intihar şöyle duyruldu:

“İNTİHAR ETTİ

Ayşe Arslanoğlu Batman

1’i engelli,4 çocuğu vardı.

Engelli maaşı kesilmişti

Batman’da mağdur aileleri rahatsız eden, içinde polis ve siyasi kişilerin de bulunduğu kişilerce taciz edildi. Dün sabah saatlerinde mektup bırakarak intihar etti.”

“Ayşe hanım, kendini mitçi olarak tanıtan bir adam tarafından rahatsız edilip taciz ediliyor. Ayşe Hanım tekliflerini reddedince adam tecavüz ediyor. Bunu akşam bir arkadaşına anlatan Ayşe Hanım, gece mektup yazarak intihar ediyor.”

“Kendini mitçi diye tanıtan adam, kadınlara elle ya da sözle tacizde bulunuyor. Eşleri olmayan bu aileler kiralarını, elektrik, su faturalarını ödeyemiyorlar. Birinin yardım etmesiyle 6 aydır makarna yiyorlar. Aralarından ikisi elektrik borcu yüzünden içeri alınmış.”

İNTİHAR MEKTUBU: 8 AYDIR EŞİM SÜRGÜN HAYATI YAŞIYOR

İntihar eden Ayşe Arslanoğlu bıraktığı mektupta ise kamuoyuna şöyle seslendi:

“Selamün Aleyküm,

Kardeşlerim bana çok kızacaksınız lakin, namusuma leke geleceğine olsun beni güçsüz, zayıf bilin.. Allahım görüyor, imandan etmesin beni, hepimizi. 8 ay oldu, eşim sürgün hayatı yaşıyor, nerde yatıyor, nerde kalıyor bilmiyorum. Biz üzülmeyelim diye iyi olduğunu söylüyor biliyoruz. Böbrek hastasıydı bir gün bir yerde düşüp kalkamayacak diye çok korkuyorum. Ben açlıktın, yokluktan, kimsesizlikten değil, namus düşmanı kişilerden dolayı canıma kast ediyorum. Rabbimden tek duamdır, çocuklarıma ve eşime sıhhat versin, davamıza leke gelmesin. Hak olan davamız için, leke gelmesin diye canıma kast ediyorum.

Ayşe Arslanoğlu”

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder