5 Mart 2019 Salı

Konu yerel seçimler ama kaliteli eğitim için AKP’ye oy vermek gerekiyor

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, “Eğitim demokrasiyle çok yakından ilgili. Eğitimde güçlü bir beklenti varsa o zaman yerel seçimlerde bize destek olunması gerektiği çok açık” dedi.

“Anadolu Ajansı’nın soruları”nı yanıtlayan Selçuk, Türkiye’nin seçim sürecinde olduğunu hatırlatarak, “Seçim öncesi AK Parti’nin faaliyetleri, geçmişteki faaliyetleri, ortaya konulan birtakım başarılar ve bu başarıların tekrar tekrar konuşulması, arkasından onların üzerine neyi inşa edebileceğimiz konusunda yeni fikirler, özellikle kalite üzerinde daha çok duracağımızı ifade ediyoruz” diye konuştu.

Yerel seçimlerle eğitim sistemlerinin çok ilgili olduğunu söyleyen Milli Eğitim Bakanı, şunları kaydetti:

“Hem ekonomi hem de demokrasi açısından yerel seçimlerin eğitimle bağlantısını konuşuyoruz. Eğer eğitimde güçlü bir beklenti varsa, bir talep varsa o zaman yerel seçimlerde de bize destek olunması gerektiği çok açık.

Çünkü o iş birliği ilçe belediyesi, il belediyesi, merkezi hükümet, bu üçü sacayağı olarak bir araya geldiğinde ortaya çıkan sinerji çok daha büyük.”

AKP’li vekilden skandal sözler: Bize oy verirseniz Allah mahşerde hesap sormaz, Erdoğan’a sahip çıkmak imanın gereklerinden biri

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder