4 Kasım 2021 Perşembe

Abdüllatif Şener’den AKP’lilere: Hırsızlar ordusuna döndünüz be

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ın parti değiştirmekle suçladığı CHP’li Abdüllatif Şener duruma tepki göstererek, “Dava parti değildir. Hırsızlar ordusuna döndünüz be, hırsızlar ordusuna” diye yanıt verdi. 

BOLD – Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu’nda CHP Milletvekili Abdüllatif Şener’in parti değiştirip, kendi değerlerine başkalaştığı iddiasında bulundu. Şener de “dürüst, namuslu, devlet ciddiyetine sahip” olarak nitelediği CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ile aynı partide görev yapmaktan onur duyduğunu belirterek, AKP’lilere, “Hırsızlar ordusuna döndünüz be” diye tepki gösterdi.

“KENDİ MEDENİYET DEĞERLERİNE BAŞKALAŞMIŞ”

Bütçe görüşmelerinde CHP’li Şener’in, isim vermeden AKP’lilerin lideri kutsallaştırıldığına yönelik konuşmasını hatırlatan Bakan Varank, “Dün sosyal medyada Sayın Cumhurbaşkanımızın öldüğüyle ilgili, bu yönde ifadeler kullanıldı. Böyle bir ortamda ben Sayın Abdüllatif Şener’in Viva Zapata ile ilgili bu ifadesinin özellikle seçildiğini düşünüyorum. Bizim inanç anlayışımızda hiçbir yaratılmış kutsallaştırılmaz. Sayın Abdüllatif Şener, siyaset arenasındaki yelpazede yer değiştirirken kendi medeniyet değerlerine de başkalaşmış bunu ifade etmek istiyorum” dedi.

VARANK’A “TERBİYESİZ ADAM” TEPKİSİ

CHP milletvekillerinin itirazı üzerine Varank’ın, “Biz sayın Cumhurbaşkanımızla siyaset yapıyoruz. Tabii kendisi CHP’de siyaset yaptığı için Sayın Kılıçdaroğlu ile adının anılmasını istemiyor olabilir. Ben de CHP’de siyaset yapsaydım asla Kılıçdaroğlu ile anılmak istemezdim” demesi gerginliği tırmandırdı. Masalara vuran CHP milletvekilleri “Terbiyesiz adam… Oturacağız bize hakaret edecek!!’ diyerek ayağa kalktı.

HIRSIZLAR ORDUSUNA DÖNDÜNÜZ BE, HIRSIZLAR ORDUSUNA

Söz alıp AKP’lilere “Benim Erdoğan ile olan ilişkimle sizin Erdoğan ile olan ilişkinizi kıyaslamayın” diyen Şener, “Siz daha çoluk çocuksunuz. Oraya yağ çekmeden ayakta duramazsınız. Benim vaziyetim öyle değildi. Erdoğan belediye başkanı değilken ben hem grup başkanvekiliydim, milletvekiliydim, ben Maliye Bakanı idim, başbakan yardımcılığı yaptım. Bir kadro davayı satmışsa onların peşinde gidenler davasını satmıştır. Dava parti değildir. Hırsızlar ordusuna döndünüz be, hırsızlar ordusuna. Laf atıp durmayın” dedi.

 

 

Başsavcılığın bilirkişi raporunda ByLock’ta tahrifat itirafı: 113 GB’lık veriyle nasıl oynandı?

Abdüllatif Şener’den AKP’lilere: Hırsızlar ordusuna döndünüz be yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder