20 Mart 2019 Çarşamba

İmamoğlu, o program hakkında konuştu: ‘Gafil avlayacağım’ diyen kişi, avlandı

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ekrem İmamoğlu, bir önceki akşam katıldığı ve sosyal medyada gündem olan program hakkında konuştu.

Saray’ın kadrolu gazetecisi Turgay Güler’in canlı yayın konuğu olan İmamoğlu, Güler’in provoke amaçlı sorduğu sorular için “Ama benim kalbim temiz kardeşim. Kendimden şüphem yok ki. ‘Gafil avlayacağım’ diyen kişi, avlandı.” dedi.

İstanbul’un Çekmeköy ilçesinin Madenler Meydanı’nda düzenlenen seçim çalışmalarına katılan CHP’li Ekrem İmamoğlu, vatandaşlardan gelen sorular üzerine sık sık sözünün kesildiği televizyon programı hakkında konuştu.

“Bana tezahürat yapınca sesim düzeliyor.” diyen İmamoğlu, “Şimdi diyecekler ki, ‘Kendine tezahürat yaptırıyor’ falan. Bu basın bazen karıştırıyor.” şeklinde konuştu.

Turgay Güler’in Ülke TV’de sunduğu “Sıradışı” programından bahseden İmamoğlu, “Dün akşam ki karıştırmadı. Sohbet ettik. Ben size ne dedim? Kötü söz sahibine aittir. Sabrın sonu selamettir. O zannetti ki, ‘Ben onu gafil avlayacağım’. Ama benim kalbim temiz kardeşim. Kendimden şüphem yok ki. ‘Gafil avlayacağım’ diyen kişi, avlandı.” dedi.

Konuşmasına izin vermeyen Turgay Güler’in bir daha davet etse “Bir daha giderim” diyen İmamoğlu, “Ben, herkesle konuşurum ve anlaşmaya çalışırım” diye konuştu. Konuşmasının sonunda Akşener’e seslenen İmamoğlu, “Beni, bugün ablam, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener onurlandırdı” diyerek teşekkür etti.

Saray’ın kadrolu gazetecisi: İmamoğlu’nu canlı yayına davet etti, konuşturmadı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder