21 Mart 2019 Perşembe

İmamoğlu’ndan Yıldırım’a: Keşke Nevruz’da bir araya gelseydik

Cumhuriyet halk Partisi’nin (CHP) İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ekrem İmamoğlu, Halkalı’daki Nevruz programı sonrası gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Adalet ve Kalkınma Partisi’nin (AKP) İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Binali Yıldırım’ın resmi programında, Ekrem İmamoğlu’nun da katıldığı Nevruz etkinlikleri bulunuyordu. Fakat Binali Yıldırım, İmamoğlu’nun bulunduğu saatlerde Nevruz etkinliklerine katılmadı.

Küçükçekmece ilçesi Ekrem İmamoğlu, Halkalı da Yahya Kemal Kültür Merkezi’ndeki nevruz kutlamalarına katıldı.

Gazetecilerin “Sayın Binali Yıldırım’ın da bugün burada bir programı vardı. Beklemeyecek misiniz” cevap veren CHP’li Ekrem İmamoğlu, “Şu ana kadar gelmeyen Binali Yıldırım, şayet benim çıkışımı bekliyorsa, ben çıkıyorum gelsin o zaman. Ben vazifemi yaptım” dedi.

Binali Yıldırım’ın ve Ekrem İmamoğlu’nun basınla paylaşılan resmi programında saat 14.30’da Küçükçekmece ilçesi Halkalı da Yahya Kemal Kültür Merkezi’ndeki nevruz kutlamalarına katılacakları belirtiliyordu. İmamoğlu resmi programındaki saate uygun olarak Nevruz etkinliklerine katıldı.

Binali Yıldırım’ın, Ekrem İmamoğlu ile aynı kareye girmemek amacıyla programa gelmediği belirtildi. Gazetecilerin bu yöndeki soruları üzerine konuşan İmamoğlu, “Keşke bir araya gelseydik, el ele kol kola mesaj verseydik. Fırsattı bu. Nevruz birleşme günüdür, barış günüdür. Barıştan korkmayalım. Barış ve güzel dil bu ülkenin kurtuluşudur. Başka hiçbir kurtuluş vesilesi ve vasfı bulunamaz. Kucaklaşmak ve kol kola durmak, tatlı yarış öyle olur. Tatlı yarış bir birinden ayrılarak olmaz. Keşke gelseydi. Ama yine de Sayın Yıldırım’ın nevruzunu kutluyorum” diye konuştu.

CHP’nin son anketine göre Ekrem İmamoğlu 4 puan önde

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder