1 Ekim 2019 Salı

Metrobüste çanta kavgası: Hem sövdü hem dövdü

Metrobüste bir kadın ve erkek yolcunun kavgası sosyal medyada gündeme damga vurdu. Kadın yolcu, kendisine “Elimi kaldırmak istemiyorum” diyen erkek yolcuyu söve söve dövdü.

BOLD – İstanbul’da metrobüste bir kadın ve erkek yolcu arasında yaşanan tartışma ve sonrasında çıkan arbede sosyal medyanın gündeminde.

İddiaya göre, erkek yolcu, kadın yolcudan, rahatsız olduğu çantasını biraz çekmesini istedi. Kadın yolcunun olumsuz tepkisi üzerine ikili tartışmaya başladı. Tartışma sertleşti ve kadın yolcu erkek yolcuya vurdu. Bununla da yetinmeyen kadın yolcu erkek yolcuya küfür ve hakaretler savurdu.

Kadın yolcu, metrobüsteki diğer yolcuların uyarılarına da “Benim yaptığım doğru değil de bunun yaptığı mı doğru” diyerek vurmaya devam etti.

‘ÇILDIRTMA BENİ’

Kadın şiddetine maruz kalan erkek yolcu ise, “Kadınsın diye elimi kaldırmak istemiyorum ama çıldırtma beni” diyerek tepki gösterdi. Sosyal medyada da kadına tepki vardı.

Şampiyonlar Ligi’nin yabancısı değiliz bu tip takımlarla oynadık

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder