30 Eylül 2019 Pazartesi

Ben Tecrübeli Bir Öğretmenim

Tarih Öğretmeni olduğum kurum 15 Temmuz darbe girişiminden sonra kapatıldı. Öğretmen arkadaşlarımın evlerine polis baskınları yapıldı. Ben hayatımda elime silah ya da çakı alıp birine hiç saldırmadım. Ben tarih öğretmeniyim, öğrencilerime hep saygıyı sevgiyi öğrettim. Bana ve çalıştığım kuruma ve çalışanlarına devletimin terörist muamelesi yapması açıkçası beni çok derinden yaraladı. 15 Temmuz’dan sonraki ilk hafta evimi memlekete taşımak zorunda kaldım ve şu an işsizim. En son herkesin bildiği dershane öğretmenlerini MEB’de öğretmen yapacağız dediler. MEB’e başvuru yaptım, komisyon bana 41 puan verdi ve eledi. Ben tecrübeli bir öğretmenim ama maalesef komisyonun elinde SGK dökümü var; bilgime göre değil SGK dökümüne göre karar verildi. Akrabalarım elektrik direkleri çekiyor. Mesleğimle alakalı bir iş bulamazsam ya şoförlük yapacağım ya da enerji işine gireceğim, aileme bir şekilde bakmak zorundayım. Ben Türküm, Anadolu insanıyım, bu topluma ve millete hizmet etsinler diye iki oğlumu ve bir kızımı en iyi şekilde yetiştirmek zorundayım. Ben bir öğretmenim. Ailesi ve mutlu bir yuvası olan. Ama şimdi herkes terörist muamelesi yapıyor.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/09/30/ben-tecrubeli-bir-ogretmenim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder