27 Ağustos 2019 Salı

İmamoğlu Erdoğan’a vurdu, ses MHP’den geldi

‘Ben hiç böyle tatil yapmadım’ diyen AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan’a ‘Öyleyse hiç çalışmamıştır’ diyerek cevap veren İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’na tepki MHP’li Cemal Enginyurt’tan geldi.

BOLD – Bayram tatilinin hemen ertesi İstanbul’da yaşanan sel ile ilgili tartışmalar bitmek bilmiyor. Sel sırasında tatilde olan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, daha sonra bölgeyi gezerek esnafla bir araya geldi. Bir esnafın Başkan İmamoğlu’na selin olduğu gün için “Başkanım neden kimseye ulaşamadık” sözleri gündem oldu. İmamoğlu da meteorolojinin uyarılarının yağmur başladıktan sonra geldiğini savundu.

“PİSLİK ATIYORSUN”

Tayyip Erdoğan da geçen hafta sonu ilk defa bu konu ile konuştu. Siyasi kariyeri boyunca hiç böyle tatil yapamadığını söyleyerek İmamoğlu’nu eleştirdi. İmamoğlu’ndan cevap gecikmedi. İBB Başkanı İmamoğlu “Hiç tatil yapmadım diyen hiç çalışmamıştır” sözleriyle Erdoğan’a cevap verdi.

AKP tarafı İmamoğlu’nun sözlerine sessiz kalırken MHP’li Cemal Enginyurt sosyal medyadan açıklama yaptı. Enginyurt, “İmamoğlu ‘Ben hiç tatil yapmadım’ diyenler demek ki hiç çalışmamış!
Ekrem efendi! 60 gündür Belediye Başkanısın, 20 gün tatil yaptın, sel oldu tatildeydin, günü birlik geldin yine tatile çıktın. Şimdi sen çalışmış mı oldun? Utanmadan, tatil yapmadım diyenlere pislik atıyorsun” ifadelerini kullandı.

Süleyman Soylu Belediye bütçesinden kendisine alınan hediyeyi seçerken fotoğraflandı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder