27 Ağustos 2019 Salı

KHK’lı biyolog Tuğba Kaygusuz: Her zaman devletin yanında oldum, devlet beni terörist ilan etti

KHK ile kamudaki görevinden ihraç edilen biyolog Tuğba Kaygusuz KHK TV’ye konuştu.

BOLD – 675 sayılı KHK ile çalıştığı kamu kurumundan ihraç edilerek sosyal hayattan dışlanan biyolog Tuğba Kaygusuz geçimini sağlamak için sirke, krem ve sabun yaparak hayata tutunmaya çalışıyor.

KHK TV’ye konuşan Kaygusuz, hayatı boyunca şiddete ve teröre karşı olduğunu ancak devletin kendisini sorgulamadan terörist ilan etmesini kabullenemediğini söyledi.

Kendini her zaman için devletçi gördüğünü ve devletin yanında yer aldığını belirten Kaygusuz, “Hani çok güvendiğiniz biri bir anda güveninizi sarsar ya, benim durumum da öyle oldu. İhraç edilmem bende travma etkisi meydana getirdi. Hiçbir suçum olmadığı halde, hiçbir açıklama soruşturma yapılmadan ihraç edildim. Bu hukuksuzluğun bir an önce son bulmasını diliyorum” diye konuştu.

SİRKE, KREM, SABUN YAPARAK GEÇİNİYORUM

İhraç edildikten sonra aile ve akrabalarıyla ciddi sorunlar yaşadığını anlatan Tuğba Kaygusuz, “Eşimin tutuklu olması sosyal hayatımı, aile ilişkilerini mahvetti, kendime ait bir düzenim, evim yok, kendi ailem elinden gelse bakmayacak, akrabalarla zaten hiç görüşemiyoruz, ciddi bir dışlanma oldu. Bunlara rağmen hayat mücadelesi veriyorum direniyorum” ifadelerini kullandı.

Geçimini çok küçük kazançlarla sağladığını belirten Kaygusuz, “Sirke, krem ve sabun yapıyorum. Çok emek verip çok az para kazanarak hayata tutunmaya çalışıyorum. Neredeyse her ailede bir KHK’lı var, devletimizin bize yaptığı bu zulüm bir gün bitecek umutluyum” dedi.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder