10 Mayıs 2019 Cuma

İmamoğlu: Binali Yıldırım aday olduğu için mağdur olmuş olabilir

Ekrem İmamoğlu, Cumhur İttifakı’nın İstanbul adayı Binali Yıldırım’ın ‘mağdurum’ çıkışına ‘aday olmakla mağdur olmuş olabilir’ yorumunda bulundu.

YSK’nın mazbatasını iptal ettiği Ekrem İmamoğlu Cuma namazı çıkışı gazetecilerin sorularını yanıtladı. YSK’nın asıl kendisini mağdur ettiğini ileri süren AKP ve MHP’nin ortak adayı Binali Yıldırım’a rakibi Ekrem İmamoğlu imalı bir cevap verdi. İmamoğlu, Yıldırım’ın aday olduğu için mağdur olmuş olabileceğini söyledi. İmamoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın riyakarlık suçlamalarına ise Allah bizi mübarek Ramazan ayında iftiralardan ve iftiracılardan korusun dedi.

İmamoğlu facebook hesabından canlı yayınladığı konuşmasının devamnda ‘Benim kişiye göre stratejim yok, kürt vatandaşım benim kardeşim, AKP’ye oy vermiş olan vatandaşım benim kardeşim. Benim stratejim 16 milyon insan.”Partimiz bir kampanya başlattı, ilgi olduğunu görüyorum. Verdiğimiz bir seferberlik aslında. Partimiz süreci takip ediyor. Destek veren vermeyen herkese teşekkür ediyorum.dedi.

https://www.facebook.com/imamogluekrem/videos/2413327275400464/

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder