19 Nisan 2019 Cuma

AKP’li Yavuz: YSK mazbatanın iptaline karar verecek

AKP Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz bir televizyon kanalında yaptığı açıklamalarda, “YSK, cumartesi ya da pazartesi belgeleri görüşmeye başlayacak bilgisi var” dedi.

‘YSK MAZBATANIN DA İPTALİNE KARAR VERECEK’

Hükümetin yayın organlarından Hürriyet‘in aktardığına göre, YSK gündemine öğrendiği izlenimi veren Yavuz, iddialarına şöyle devam etti:

“Bu mazbatanın YSK’nın kararına kadar bekletilmesinin daha şık olacağını düşündüğümü ifade etmek istiyorum. YSK seçimin iptaline karar verdiği gün mazbatanın da iptaline karar verecek.

2 bin 308 kısıtlı var. Biz bunun üstüne 500 tane daha bulduk koyduk bunları da vereceğiz. 21 bin daha bu rakamaların dışında. Bu bir maddedir Yaklaşık 8-9 maddeden oluşan ileri sürdüğümüz tezlerimiz var. Buradakiler gerçekten oy kullanmaması gerekirken kullanmışlardır diyoruz. Artvin Yusufeli AK Parti kazanıyor, CHP itirazda bulunuyor, YSK kısıklıların oy kullandığını görüyor ve itirazı kabul ediyor. Ben diyorum ki nerede müracaat ettiysek kullandığı göründü. Kısıtlı, ölü, cezaevi seçmeni 40 bin civarında…”

KHK’LILAR NASIL SANDIK BAŞKANI YAPILDI

“Bakıyorsunuz İzmir gibi bir büyükşehirin belediye başkanı kanuna aykırı bir tavır sergiliyor. Kanun diyor ki bu şekilde ihraç edilenler kamu görevinde görevlendirilemez. Kamu görevi kamu hizmetinde bulunamaz diyor kanun. Yasa ne diyor… Kamu hizmetinden yasaklı olanlar.”

‘AKLIMI OYNATACAK KADAR ENTERESAN’

“6 sayfadan ibaret yeni bir ek dilekçemiz var. Bunda kamu hizmetinden yasaklı olanların seçmen olamayacağı hususu var bunu bildiriyoruz. Dilekçenin ikinci kısmında kısıtlılar var. İstanbul’da aklımı oynatacak kadar enterasan şeylerle karşılaşıyorum.”

CEMAATE BAĞLADI…

Televizyoncu Fatih Portakal’ın Gülen Cemaati ile aralarında kurduğu bağ ile ilgili ise AKP’li Yavuz şunları söyledi:

“2012 yılında Sakarya’da stadyumda Türkçe Olimpiyatlarına gitmiştik, bizi sahneye davet etmişlerdi. Benim bir görüntüm vardı onu koymuş.

(Gülen Cemaati) bu işin içinde olduğundan emin olacağım belgeler elimde var. Bu işin içinde bir gruptan daha bahsetmek istiyorum. Oy ve Ötesi diye bir yapı vardı. Bu seçimde neden hiç sesleri çıkmadı? Merak ediyorum. Oy ve Ötesi her seçimde basbas bağırırken bu seçimde isimleri neden hiç duyulmadı? Soruyorum.”

YSK’DAN HANGİ KARAR ÇIKABİLİR?

“YSK dosyayı açar öyle şeyler görür ki. Bu bir günde de biter 30 günde de bitmeye bilir. Ben “bu deliller benim için yeterli değil reddediyorum” da diyebilir. Bence denilmemesi gerek.”

VERİ TABANININ KOPYALANMASINI ‘O BEYİN’E BAĞLADI

“Yangından mal kaçırır gibi İmamoğlu hemen mazbatayı alıyor, göreve geliyor bir takım şeyler. Hukuka uygun şekilde nasıl araştırıyorsan araştır. Rastgele bir yönteme başvurulduğunu düşünüyorum. Ben belgelerle konuşuyorum. Kimler kim üzerinde ne yapmak istiyor veya o beyin dediğimiz seçimi organize eden beyin nasıl bir manipülasyona imza atmak istiyor.”

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder