29 Mart 2019 Cuma

Baba Diye Sayıklayan Evlatlar Kaldı Geride…

 

Bir gece saat 2 de kapımız kırılacak gibi çalınca anladık evimize polislerin geldigini. Evet terör örgütü ile suçlanıyoruz. 5 yaşındaki kızım da hemen uyandı yatağının başına oturdu. Kim olduklarını sordu. Annecim hani demiştim ya evimize bir gün babanın arkadaşları gelir çalışmaya götürebilirler… Ve gene demiştim olur da çalışmaya babanla birlikte ben de gidebilirim… Elhamdullillah şimdilik çocuklarımın yanındaydım çalışmaya gitmiyordum.. Eşimle birlikte bir an rahatladık ister istemez.

Evimiz talan edildi bakliyatların bile içine bakıldı ama nedense bir silah veya ekmek bıçaklarının dışında delici bir alet bulamamışlar.. Elhamdullilllah bu gurur bize yeter ..

Eşim evden ayrılırken de bu gururu sonuna kadar duydum.. Eşimin tesbih için ayırdığı odaya girince gördüler el emegi ile neler yapıldığını..5 tane kehribar yüzük hazır vaziyette yarına satılmaya gidecekti ama nasip olmadı..

Evdeki işlemler bitti. Gözüme kestirdiğim bize bakışlarında merhamet gördüğüm memura dedim kızımın yanında kelepçe takmasanız. Elhamdullilah sen kafana takma dedi ve takmadı ben ağlamaya başlayınca çocuğun yanında ağlama dedi memur içten bir şekilde.. Aynı memur arama esnasında az bi miktar para buldu eşimin gömleginin cebinde alırken ben ne yapacağım 2 cocukla eşim gidince dedim.. Birşey demedi ama gittiklerinde baktımki aynı yerde bana harçlık bırakmış memur.. Rabbim büyük merhametli insanları her zaman etrafimizdan eksik etmiyor.. Ve eşim gitti tutuklandı.. Geceleri babasının adını soyadını sayıklayan bir kızı ve 1.5 yaşında ba ba ba ba diye sayıklayan evlatlar kaldı geriye..

Rabbim tüm evlat ları bir an evvel ana babalarına kavuştursun bir daha asla ayırmasın.



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/29/baba-diye-sayiklayan-evlatlar-kaldi-geride/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder