29 Mart 2019 Cuma

Sürpriz Lütuflar

Merhaba,

Hep dualarımızda sürpriz bir lütuf diye dua ediyoruz ya gönülden dile düşmüş halde yaşadım..Nasıl mı?

6 ay dolmak üzereydi..Bizim cezaevine salı ve cuma günleri mektup gelirdi, bazende çarşamba günü. 1 Kasım, perşembeydi. Bir arkadaşın doğum günü için hazırlıklar yapılıyordu. Ee meyvesiz olmazdı o gün manavımızda geldi..Mesai bitimine yakın mazgal açıldı mektup dediklerinde herkes cok şaşkındı gittik, aldık mektuplarımızı..Eşimden gelmişti vedalaşmayı bile çok görmüşlerdi bize ondan gelen mektupta ilk satırında “bu mektubum muhtelemen perşembe elinde olur ” yazıyordu..Mektubu okuyup bıraktım, pazartesi karşılığını atarım artık dedim.

Yemekti doğum günüydü derken saat gece 12 olmuştu..Yatağıma çıktığımda mektubumu gördüm bir daha okudum ve cevap vermek istedim o an…Ve başladım yazmaya…

Bizi 3. ayımızda mahkemeye çıkarmışlardı ara değerlendirme diye tutukluluğun devamı dediler gönderdiler…Mektup yazarken o aklıma geldi ve eşime dedim ki ” bizi bu aralar mahkemeye çıkarabilirler, öyle hissiyorum.”..Bir baktım saat üç olmuş hemen toparladım mektubumu ve genelde mektubumun sonunda ” en yakın zamanda kavuşmak dileğiyle” yazardım ama o mektubumda içimden ” bu sabah kavuşmak dileğiyle” yazmak geldi ve yazdım..

Mektubumun fişimi hazırlayıp baş ucuma koydum..Sabah sayımda verdim ve nöbetçi sabah işlerini rahat yapsın diye yatağıma geçtim..Tabi uyuyup kalmışım. Saat 10:15 te ismim okundu ve segbis hazırlan dediler. Yataktan nasıl atladığımı bilmiyorum 5 dk içinde hazırlanıp, segbis odasında buldum kendimi.

4 kişi kapıda bekliyorduk..İlk ben giremedim koğuştaki arkadaş girdi tutukluluğun devamı dedi 1 ya da 2 dakika sürüyor anca..İkinci ben girdim ama korkuyla ümit arasında gelip gidiyorum..HAKİM ” tutukluluğun sona ermesi için etkin pişmanlıktan yararlanmak ister misin” dedi..Ben de kabul etmeyip hiç birşey bilmiyorum alakam yok dedim. Mağduriyetlerimi saydım 4 bucuk yaşında evladımın olduğunu söyledim.Dosyamı istedi, mübaşir getirdi ve tekrar ektin pişmanlık dedi ve yine kabul etmedim..Son olarak tekrar evladımın olduğunu eşimin de tutuklu olduğunu söyledim..Bana o acı kelimeyi kullandı..” evladın karşılığında etki pişmanlıktan yararlanmak ister misin?”..O an yıkıldım ve “HAYIR EFENDİM BENİM ETKİN PİŞMALIKTAN YARARLANACAK BİR ŞEYİM YOK ” dedim ve o an orayı terk etmek istedim. Tutukluluğumun devamı diye bana bitmedi..Sabah otogara gittigimden 5:30 da annem, kardeşim, oğlum beni bekliyormuş. Ayaklarımın dermanı kesilmişti o an..

Koğuşta benim gibi çıkanları filan görünce daha önceleri eşime yazmıştım mektuplarımda… Eğer süpriz bir şekilde çıkmak nasip olursa sana PTT’den para yatırırım öğrenirsin demiştim.. Ama 4 gün sonra açık görüş vardı süpriz yapmak istemiştim o yüzden hic bişey yapmadım. Kavuşma günü gelmişti ilk görüş saatine yetişememiştim. Sonra heyecanla eşimi beklerken eşim sanki benim çıktığımdan haberi var gibi geliyordu..O da emin olamamış ve şöyle anlattı..” salı günü halı sahadaydım iki tane mektubun var yatağına bırakıyoruz” dediler… Biri senin gönderdiğin mektup diğeri de benim sana atıp iade gelen mektubum.. üzerinde kurumdan ayrılmıştır yazıyormuş..

Tabii arkadaşlar onu saklamış..Koğuşa geldiğimde hani iki mektubum vardi dedim..Arkadaşları geçiştirmiş fiş vs diye sonra bir abi dayanamayıp verin sevinsin dedi.. Sonra beni kucakladılar eşin tahliye olmuş dediler…Tabi eşim emin olamamış benden birşey beklemiş hep..Ertesi gün herkes hazırlık yapmış bir sürü meyve salatası bisküviler filan getirdi…Kimse emin olamadığı için eşime ”
şimdi biz seni hazırlıyoruz birde gelmezse biz kahrımızdan ölürüz” demişler. “Ben ilk saatlere yetişemeyince koğuştan birinin ailesi dışarda eşi var bekliyor demiş ve “o zaman emin oldum” dedi eşim…

11 aydır sadece bir kere görmüş olsam da Allah herkese şükür secdelerini arttıracak sevinçli ve süpriz haberler nasip etsin.. Bizim için benim tahliyemde kavuşmamızda süprizdi, HAMDOLSUN..



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/30/surpriz-lutuflar/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder