30 Mart 2019 Cumartesi

Rahmetli Turgut Özal’ın eşi Semra Özal’dan AKP’ye destek: Tayyip Bey’i çok beğeniyorum

Türkiye Cumhuriyeti’nin 8’inci Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın eşi Semra Özal, 31 Mart’taki yerel seçimlerde Adalet ve Kalkınma Partisi’nin (AKP) İstanbul adayı Binali Yıldırım’ı desteklediğini açıkladı.

AKP’nin Yenikapı mitingine katılan eski Başbakan Tansu Çiller ile eski İçişleri Bakanı ve Emniyet Genel Müdürü Mehmet Ağar da Yıldırım’ı desteklediklerini duyurmuştu.

“TAYYİP BEY’İ ÇOK BEĞENİYORUM”

Hürriyet’ten İpek Özbey’e konuşan Semra Özal ve ailesi, ilk kez bir adaya desteklerini basın yoluyla açıkladı. Binali Yıldırım’la tanışmadığını ancak İstanbul’a iyi hizmet edeceğinden emin olduğunu söyleyen Semra Özal, “Herkes sosyal medyada fikrini yazıyor, ben de görüşlerimi açıklamak istedim.” dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan için “Tayyip Bey’i çok beğeniyorum.” diyen Semra Özal, “Akıllı, pratik zekâsı olan biri. Onun kendine uygun olarak seçtiği Binali Bey’in de çok doğal, özü sözü bir olduğunu, İstanbul’a layık bir başkan olacağını düşünüyorum.” ifadesini kullandı.

Davutoğlu’ndan AKP’ye Çiller ve Ağar göndermesi

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder