18 Mayıs 2019 Cumartesi

Silgisini aldığı için arkadaşını öpen minik Mevlüt’ün komik savunması

Kız öğrencisinin şikayeti üzerine öğrencisi Mevlüt’e arkadaşını niye öptün diye soran öğretmenin aldığı cevap sosyal medyayı salladı. Arkadaşını devamlı silgisini aldığı için öptüğünü söyleyen Mevlüt ‘zaten başımda bin tane dert var bu da oldu iki’ diye cevap verdi.

Bir ilköğretim öğretmenin çektiği video sosyal medyada en çok izlenenler arasında. Videoda bir kız öğrencisinin ‘Öğretmenim ben okula gelmek istemiyorum. Mevlüt benim canımı sıkıyor. Beni herkesin içinde rezil etti; Beni öptü.’ demesi üzerine hesap soracağını söyleyen öğretmen Mevlüt’ün ifadesini alıyor.
Öğretmenin kız arkadaşını neden öptün sorusuna Mevlüt ‘Her gün benden silgi istiyor. Kendine almamış geliyor, benden istiyor. Sonra ben de yanlışlıkla öptüm.’ diye cevap verdi. Öğretmenin silgi istediği için mi öptün? sorusuna minik öğrenci ‘Evet zaten kardeşim hastadır, başımda bin tane dert var, o da oldu iki’ diye cevap verdi.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder