4 Haziran 2019 Salı

Bakan Ersoy’un eşi, dolarlı pozu tepki toplayınca çark etti

Turizm Bakanı Mehmet Ersoy’un eşi Pervin Ersoy’un sosyal medyada yayınladığı fotoğraf tepkileri beraberinde getirdi. Fotoğraf karesinde çalışanına 100 dolar bahşiş verirken görülen Ersoy bir anda sosyal medyanın en çok tartışılan ismi oldu.

En ilginç yorum Eski CHP milletvekili Barış Yarkadaş’tan geldi. Yarkadaş, “Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan dolara karşı mücadele ettiklerini söylerken, kabinesinin Turizm Bakanı Mehmet Ersoy’un eşi Pervin Ersoy, bayramda elini öptürdüğü kişiye 100 dolar veriyor ve bunu bir de instagramda yayınlıyor. Yaptıklarının hangisini eleştireyim doğrusu ben de şaşırdım” ifadesini kullandı.

FOTOĞRAFI HEMEN SİLDİ

Tepkiler çığ gibi büyümesinin ardından Pervin Ersoy hemen fotoğrafı sosyal medya hesabından sildi. Ardından da konuyla ilgili bir açıklama yaptı:

”Yaaa açıkladım espriyi ne olur yapmayın Allah aşkına Alişan dolar dağıtmış yeğenlerine bugün onu ti ye aldık… Yanımda çalışan personelime espri yaptık diye yazdım yapmayın ne olur ben o kadar salak mıyım açıklayarak koydum yine okumadan dünya kadar yazıyorsunuz… Sizlerin bu tepkilerini bilecek kadar aklım var benim… Lütfen yapmayın”

AKP’nin Haramzade saltanatı: “THY Basın Müşaviri, 40 tane kayyum şirketinde yönetim kurulu üyesi”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder