8 Haziran 2019 Cumartesi

Cübbeli’den Perinçek’e: Kendisine dua ediyorum, aynı gemideyiz

Ahmet Mahmut Ünlü, katıldığı bir televizyon programında Doğu Perinçek için “Ben ona teşekkür ediyorum, dua ediyorum. Ermeni meselesinde vatanımızı savundu. Memleketimize, milletimize bir fayda getirdiysen tamam. İtikatı şusu busu. Gerçi ‘Ben ateist değilim, Müslümanım’ dedi. Böyle bir beyanını da geçen de gördüm. Mühim değil. Velev ki vatanımıza milletimize sahip çıkan adam imansız olsun. O Allah’la arasındaki sorun. Ama biz aynı gemideyiz. Bu geminin deliklerini tamir edip su almaması için canımıza malımızla fedakarlık edeceğiz” demişti.

PERİNÇEK: CÜBBELİ KENDİMİZE GÜVENİMİZİ ARTTIRIYOR

Doğu Perinçek Ulusal Kanal’da katıldığı programda Ünlü’nün sözlerini değerlendirdi. Perinçek, Ünlü’yü “vatansever” olarak tanımladı. Ünlü’nün sözlerini “olumlu” bulduğunu söyleyen Perinçek, “Bu bizim kendimize güvenimizi artırıyor” dedi. Aydınlık gazetesi de Ünlü’nün sözlerini “Doğu Perinçek’e dua ediyorum” başlığıyla yayınlandı.

Cübbeli Ahmet Hoca ise; Perinçek’in sözlerini sosyal medya hesabından “Sayın Doğu Perincek’ten Vatanını Seven Cübbeli Ahmet Hoca Gibi Dindarlar Hakkında Vatan Bilincini Öne Çıkaran Önemli Bir Açıklama” notuyla paylaştı.

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder