8 Haziran 2019 Cumartesi

Soylu’ya ‘Akıllı ol’ diyen Sivaz: Geçmişte Soylu ile tokalaştık, bana mesaj attı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’ya Trabzon Havalimanı’nda ‘Akıllı ol’ diye seslendikten sonra hakkında terör örgütleriyle bağlantılı olduğuna dair haberler yapılan Mehmet Ali Sivaz, hakkındaki iddiaları yalanlarken, geçmişte AK Parti’ye oy verdiğini ve Soylu ile de tokalaştığını anlattı.

Medya Blok‘tan Fırat Yeşilçınar‘a açıklamalarda bulunan ve “Trabzon evladı olarak Trabzonlulara yapılan hakaretlerden dolayı ses çıkarmak istedim” diyen Sivaz, şunları söyledi:

“Ben herhangi bir parti üyesi değilim. Hatta geçmişte AK Parti’ye oy verdim. Ailem de halen AK Parti’li. Belediye seçimlerinde adamımıza oy verdik. Türkiye Cumhuriyeti’nde vatandaş istediği adamı istediği yere getiriyorsa, hata varsa da akıllı ol diyebilmeli.

Süleyman Soylu benimle ilgili bir bilgiye ulaşamaz. Basın üzerinden yalan, dolan, uydurma… Süleyman Soylu’yu ben geçmişte karşılaşan biriyim. Kendisiyle tokalaşan bir insanım. Kendisinin bana mesaj atmışlığı bile oldu.”

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder