11 Temmuz 2020 Cumartesi

Semiha Yıldırım’a hakaret eden Levent Özeren tutuklandı, Akşener özür diledi

İyi Partili Levent Özeren, Binali Yıldırım’ın eşi Semiha Yıldırım hakkında hakaret içerikli mesajlar attığı gerekçesiyle tutuklandı. İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener ise, Özeren’in mesajları için Semiha Yıldırım’dan özür diledi.

BOLD – Binali Yıldırım’ı arayan Meral Akşener, “Genel Başkan olarak Semiha Hanım’dan amasız, ancaksız, lakinsiz özür diliyorum. Bir kadının incitilmesi çok kötü bir şeydir” dedi.

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, bir televizyon kanalında yaptığı açıklamada, “Dün ben Semiha Abla’nın bu konudan bilgisi olup olmadığını öğrenmek için Sayın Binali Yıldırım beyefendiyi aradım ve bana bilmediğini söyledi. Ben o nedenle dün tweet atmadım. Çünkü Başak Demirtaş’a da atmamıştım. Bu tür konuları bir tweetle halledemiyorsun. Salı günü grup toplantısında, başı sonu belli bu konuyu konuşmak üzere bıraktım” dedi.

ÇOK ÜZGÜNÜM

Bir kadının incitilmesinin kötü bir şey olduğunu belirten Akşener, şunları söyledi: “İsminin keşke geçirilmemesini sağlayabilseydim. Öncelikle, Levent Özeren’in 13 Temmuz 2016’da Semiha Yıldırım için attığı bir tweet var. Bunun için Semiha Yıldırım’dan, İyi Parti Genel Başkanı olarak özür diliyorum. Çünkü bir kadının incitilmesi kötü bir şeydir. Özür diliyorum. Amasız, ancaksız, lakinsiz. Anlıyorum ki bana çok kızmışlar. Sebebini bilmiyorum. AKP’nin yöneticileri bu konuda çok mahir, keşke öznesinin Semiha Hanım olduğu o tweet üzerinden değil de; benim sözlerim, benim davranışlarım, siyasi duruşum üzerinden o tweetler, hashtaglar benim için açılabilseydi. Semiha Hanım’ın özne yapılmasından çok üzgünüm.”

CUMHURBAŞKANINA HAKARETTEN TUTUKLANDI

Sosyal medyadan yaptığı paylaşımda Binali Yıldırım’ın eşi Semiha Yıldırım hakkında hakaret içerikli ifadeler kullandığı gerekçesiyle gözaltına alınan İyi Partili Levent Özeren ise, çıkarıldığı mahkemece ‘Cumhurbaşkanına hakaret’ ile ‘halkı kin ve düşmanlığa tahrik’ suçlarından ayrı ayrı tutuklunarak, cezaevine gönderildi.

Abdüllatif Şener: AKP hayal edemeyeceği bir oy kaybı yaşayacak

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder