Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang, dünyada Huawei olarak cep telefonu pazarında ikinci sırada bulunduklarını belirterek, “Türkiye’de de 2019 yılında yüzde 35 paya ulaşmayı hedefliyoruz.” dedi.
BOLD – Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang, dünyada Huawei olarak cep telefonu pazarında ikinci sırada bulunduklarını belirterek, “Türkiye’de de 2019 yılında yüzde 35 paya ulaşmayı hedefliyoruz.” dedi.
Wang yaptığı açıklamada, Huawei’nin Türkiye’de ilk kez İzmir’de Mavibahçe AVM’de vatandaşlarla buluşan deneyim mağazasını açtıklarını, marka olarak yeni ürünlere yönelik çalışmaları sürdüklerini belirtti.
TÜRK TÜKETİCİSİ TEKNOLOJİYE ÇOK TUTKULU
Türk tüketicisinin teknoloji konusunda çok tutkulu olduğunu anlatan Wang, tüketicinin yeni teknolojileri yakından takip ettiğini, fotoğraf ve görüntü çekmeye ilgi gösterdiğini kaydetti.
Türkiye’de genç ve enerjik bir tüketici piyasasının bulunduğunu aktaran Wang, mağazayı sadece ürünleri göstermek için değil, aynı zamanda ürünlerle ilgili servis verme amacını da taşıdıklarını ifade etti.
KURLARDAN DOLAYI DÜŞÜŞ YAŞADIK
Kurdaki oynaklık sebebiyle, geçen sene hem piyasa hem de Huawei olarak bir düşüş yaşadıklarını kaydeden Wang, “Kurlar hızlı bir şekilde stabil hale geldi. Fiyat stratejimizi de buna göre ayarladık. Fiyatlarımızı makul tutmaya çalıştık çünkü amacımız tüketicilerimize yeni teknolojiyi tanıtmak ve yeni deneyimler yaşatmak. olması ve herkesin bizim ürünlerimizi deneyebilmesi, bizim stratejimiz bu.” diye konuştu.
FOTOĞRAF TEKNOLOJİSİNDE YAPAY ZEKA KULLANIYORUZ
Ürünlerindeki yapay zeka faktörüne de değinen Wang, yapay zekayı özellikle fotoğraf teknolojisinde iyi kullandıklarını vurguladı. Wang, “Biz insanların kolayca fotoğraf çekmesi için teknoloji geliştiriyoruz. Bu konuda markamızın yatırımları ve çalışmaları devam edecek. İnsanlar Huawei ile nasıl kolay ve iyi fotoğraf çekebileceklerini görecekler.” ifadesini kullandı.
medyaboldABD’den Huawei’nin mali işler direktörü hakkında ağır ithamlar
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder