25 Mayıs 2019 Cumartesi

Gazeteci Sabahattin Önkibar’a evinin yakınlarında saldırı gerçekleşti

Gazeteci yazar Sabahattin Önkibar saldırıya uğradı. Hastaneye kaldırılan Önkibar’ın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gazeteci Sabahattin Önkibar’a Ankara’da evinin yakınlarında saldırı gerçekleştirildi. 3 kişi tarafından darp edilen Önkibar, çevredeki insanların yardımı ile hastaneye kaldırıldı.

Saldırı sonrası açıklamalarda bulunan Önkibar, “Bunu kimin yaptığını ve kimlerin yaptırdığını biliyorum. Ergen çocukları saldılar üstüme. 19-20 yaşında çocukları saldılar üstüme” ifadesini kullandı.

Önkibar’ın önünü kesen iki araçtan inen 3 kişi Önkibar’ı yumrukladı ve yere yatırarak tekmelediği öğrenildi. Hastaneye kaldırılan Önkibar’ın sağlık durumunun iyi olduğu aktarıldı.

Önkibar, saldırganlardan şikâyetçi oldu. Görgü tanıklarının ifadesine göre saldırganların kullandığı araçlardan bir tespit edildi.

Halkt TV’ye bağlanarak açıklamalarda bulunan Önkibar, “Çete mensupları eşofman vardı üzerimde markete doğru giderken 3 kişi saldırdı. Ama hazırdım. Bunların işi sokağa döktüğünü anladım. Bahçeli açıklamalarımdan sonra bekliyordum. Bana vurdular yere düştüm tekmelemeye başladılar. Esnaf geldi müdahale etti. İki tane arabaları vardı bindiler ve kaçtılar.Ben çok dikkat ediyordum. Bunu kimin yaptığını ve kimlerin yaptırdığını biliyorum. O çeteleri tutana kafa tutuyorum. Onlardan hesap soracağım. Hemen polise bildirdik. Şikayette de bulunduk. Yarın raporu da karakola ya da adliyeye bildireceğim. Ergen çocukları saldılar üstüme. 19-20 yaşında çocukları saldılar üstüme.” dedi.

Gazetecilere saldırılar sürüyor

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder