25 Mayıs 2019 Cumartesi

TRT’de sunucu-yorumcu gerilimi: ‘Bana savaş mı ilan ediyorsunuz?’, ‘Sözlerine dikkat et’

Sunucu Hünkar Mutlu, sözü kesilince sinirlenen spor yorumcusu Kaya Çilingiroğlu’na ‘Bana karşı bir durumunuz mu var, savaş mı ilan ediyorsunuz? Anlamadım’ dedi. Çilingiroğlu da Mutlu’ya ‘sözlerine dikkat et’ uyarısı yaptı

TRT Spor’da yayınlanan Başlama Vuruşu adlı spor programında sunucu Hünkar Mutlu, sosyal medyadan gelen bir mesajı izleyicilerle paylaşmak için yorumcu Kaya Çilingiroğlu’nun sözünü kesti. Paylaşımı yapan Mutlu sözü tekrar Çilingiroğlu’na verdi.

Sözünün kesilmesine sinirlenen Çilngiroğlu 2 dakika bekleyemez miydi? diyerek Mutlu’ya tepki gösterdi. Bana karşı bir durumunuz mu var? Savaş mı ilan ediyorsunuz anlamamdım’ diye soran sunucu Mutlu’ya Çilingiroğlu ‘sen benim rakibim misin ki sana karşı olayım’ diye çıkıştı. Araya diğer yorumcu Alp Pehlivan girerek ortamı yumuşatmak istedi. Çilingiroğlu sunucuyu ‘sen sözlerine dikkat et’ diyerek uyardı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder