25 Mayıs 2019 Cumartesi

Gazeteci Sabahattin Önkibar’a saldırı

Gazeteci Sabahattin Önkibar Ankara Beysukent’te evinin yakınlarında saldırıya uğradı. 3 kişilik saldırgan grup Önkibar’ı yere yatırarak tekmeledi. Sabahattin Önkibar çevre sakinleri tarafından kurtarıldı ve hastaneye kaldırıldı. 10 günlük iş göremez raporu alan gazeteci Sabahattin Önkibar savcılığa suç duyurusunda bulundu. Önbikar, saldırıyla ilgili şunları  söyledi:

“Ben 18:00’a kadar hiç dışarı çıkmadım, akşam bir iftar alışverişi için dışarı çıkayım dedim. Marketçi ve kuruyemiş bulunuyor işte, o arada 20 tane esnaf var. Onlar yetişti, onlar kurtardı. Bu arada ben hazırlıklıydım zaten. Geldiler, ben gardımı aldım. Onlar vurdu, ben vurdum, ama onlar tabii 3 kişi, ben yere düştüm, tekmeleri salladılar. Bu esnada esnaf yetişti, benim hayatımı onlar kurtardı. Tabii ben hemen kamera araştırmasına gittim, o ara 155’e anında olayı bildirdim, plakayı verdim. İki araba vardı, ikinci arabanın plakasını esnaf alamadı ama… Şimdi Güven Hastanesi’ne gideceğim.”

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder