25 Haziran 2019 Salı

‘Neredeyse ‘Anadolu’ya İslam’ı ben getirdim’ diyeceksiniz’

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) düzenlenen grup toplantısında konuştu.

Sözlerine “İyi ve cesur insanlar, 25 yıldır değişmeyeni değiştirdiniz. 17 yıldır ‘durdurulamaz’ denileni durdururuz. Milletimize tercüman, demokrasimize nefes oldunuz” diye başlayan Akşener’in açıklamalarının devamında şunlar öne çıktı:

‘BU SEÇİMİN KAYBEDENİ ŞEHRİ BETONA GÖMENLERDİR’

– Bu seçimin kaybedeni mesela şehre, İstanbulumuza ihanet edenlerdir. Şehri betona gömenler, İstanbul’un parasını çarçur edip adına hizmet diyenlerdir. Trafiği ömür törpüsü edenler, güzelim şehri ağaçsız kuşsuz bırakanlardır. Bizler siyasi partiler olarak çalıştık. Ancak açık yüreklilikle ifade etmek isterim ki, 23 Haziran Türk milletinin destanıdır. Henüz 2 yaşını doldurmamış partimizle seçim maratonunda soluksuz koştunuz.

‘TEK ADAM REJİMİNİN İFALASINI GÖRDÜK’

– Tek adam rejiminin bir yıl içinde iflas ettiğini gördük. Kuvvetler ayrılığı kesin bir şekilde tesis edilmeli. Tek adam modeliyle Türkiye yönetilemiyor. Türkiye’nin acilen normalleşmeye ihtiyacı var. Terörist başıyla görüşmeler derhal sonlandırılmalı, açılıma teşebbüs edilmemelidir. Damat ekonomi bakanı, iftiracı İçişleri Bakanı görevden alınmalıdır. Ak Parti seçimlerden sonra demokratik tövbe edeceklerini söylemişler. Şimdi bu adımları atmalılar. Türkiye’nin bir an önce düze çıkması için sayın Erdoğan’ın partiler arası mukavemeti sağlamaya davet ediyoruz. Yürütme yetkisi Sayın Erdoğan’dadır. Mevcut siyasi anlayışını sürdürmek istiyorsa bu anlayışa son vermesi gerektiğinin farkında olmalıdır. Ya düzelteceksiniz ya ada millet bu düzene son verecek. Ya kendinizi yenileyeceksiniz ya da yenile yenile gideceksiniz

‘WİNTER İS COMİNG’

– ‘Duble yol yaptım’, ‘buzdolabını size ben getirdim’, ‘karnınızı ben doyurdum’ gibi söylemler devlet ciddiyetine yakışmıyor. Neredeyse ‘Anadolu’ya İslam’ı ben getirdim’ diyeceksiniz. 17 yılda 2.3 trilyon dolar bütçe, 70 milyon dolar özelleştirme kullandınız. Yol da mı yapmayacaktınız? O kaynakları israf etmeseydiniz Türkiye bugün bu halde olur muydu? Masallar karın doyurmuyor Sayın Erdoğan. Damadın masallarıyla seçime kadar geldiniz. Liyakat sahibi bir ekibi ekonominin başına getirin, bizi dinleyin. ‘Yok ben bunlara kulak asmam’ diyorsanız bilin ki Türk milleti çaresiz değildir. AK Parti için o mahur beste çalışıyor, kış geliyor, yani Winter is coming (Winter is coming sözü, dünya çapında Game of Thrones dizisiyle ünlenmiştir) Aslında ben giderayak milletle helalleşmesi için atmaları gereken adam için söyledim.

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder