9 Aralık 2021 Perşembe

Enes Kanter’den şaşırtan Obama anısı: Türkiye’de yapsaydı kesin tutuklanırdı

Geçen ay ABD vatandaşlığına hak kazanıp “Freedom” soyadını alan Enes Kanter, New York Post’a mülakat verdi. Kanter, röportajında Obama’yı eleştiren takım arkadaşına, “Doğrusu bir hayli endişelendim. Bunu Türkiye’de yapsaydı kesin tutuklanırdı” dediğini anlattı.

BOLD – Başta Türkiye ve Çin olmak üzere dünyada yaşanan insan hakları ihlallerine karşı verdiği mücadele ile adı önplana çıkan Enes Kanter Freedom, ABD vatandaşlığına geçtikten sonra New York Post’a röportaj verdi. Yaşamından kesitlerin sunulduğu röportajda Freedom’un bir anısı ise Türkiye’deki muhaliflere yönelik baskıyı ortaya koydu.

ABD’DE İNSANLARA TANINAN HAKLARI GÖRDÜ

NBA yıldızı Enes Kanter Freedom’un Türkiye sevdalısı olduğuna dikkat çekilen haberde, Freedom’un ABD’ye 2009 yılında geldiğine vurgu yapıldı. Enes Kanter Freedom’ın Amerika’yı çok sevmesi için iyi bir neden olduğu belirtilen haberde,  Enes’in yıllardır yaşadığı ve çalıştığı ABD’de tüm Amerikan vatandaşlarına tanınan hakları gördüğüne dikkat çekildi.

‘ARKADAŞIMIN OBAMA ELEŞTİRİSİ BENİ ŞAŞIRTTI’

Enes Kanter Freedom’un ABD’de başından geçen bir olaya da yer verilen haberde, şu ifadelere yer verildi: “Bir takım arkadaşım, o zamanki Başkan Barack Obama aleyhinde sosyal medya hesabından bir şey paylaşmıştı. Doğrusu bir hayli endişelendim. Ona ‘Dostum, ne yapıyorsun? Seni hapse atacaklar’ dedim. O ise alaycı bir şekilde güldü. Sonraki iki gün içinde polisin evine gitmemesi beni şok etti. Bunu Türkiye’de yapsaydı kesin tutuklanırdı.”

24’ünde vatandaştan yetki isteyen Erdoğan şimdi de dolarlarını istiyor

Enes Kanter’den şaşırtan Obama anısı: Türkiye’de yapsaydı kesin tutuklanırdı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder