11 Aralık 2021 Cumartesi

Erdoğan “Ticarette beceremedik rızkımızı siyasette arayacağız” demiş

Gelecek Partili Abdullah Güzeldülger, AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ile ilgili çarpıcı bir gerçek açıkladı. Güzeldülger, “Cumhurbaşkanı Kasımpaşa da tüccar iken ‘Ticarette beceremedik, rızkımızı siyasette arayacağız’ demiştir. Ben biliyorum kendi ağzından çıkmış cümledir. ” dedi.

BOLD – Gelecek Partisi kurucular kurulu üyesi Abdullah Güzeldülger, gazeteci Nevşin Mengü’ye açıklamalarda bulundu.

KASIMPAŞA’DA BANKACIYDIM

Erdoğan Kasımpaşa’da tüccarlık yaparken kendisinin de aynı yerde bankacılık yaptığını söyleyen Güzeldülger, “Kasımpaşa’da tüccarken ticari işletmeyi başarısızlıkla sonuçlandırıyor. Ben Kasımpaşa’da bankacılık yaptığım için biliyorum. Oradaki muhitten duyduğum şuydu. Cumhurbaşkanı ticarette başarısız olunca ‘Biz ticarette beceremedik, herhalde bizim rızkımız siyasettedir” deyip siyasete girmiştir yani.” ifadeleri kullandı.

KENDİ AĞZINDAN DUYDUM

Nevşin Mengü’nün “Bu da bomba oldu Abdullah bey” sözlerine Güzeldülger, “Ben biliyorum. ‘Siyasette rızkımızı arayacağız’ demiştir yani kendi ağzından çıkmış cümledir” karşılığı verdi.

 

 

Erdoğan “Ticarette beceremedik rızkımızı siyasette arayacağız” demiş yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder