22 Aralık 2018 Cumartesi

Sakarya’da Kürtçe konuşan babayı öldürdüler, oğlu ağır yaralı

Sakarya’nın Hendek ilçesinde Kürtçe konuştukları gerekçesiyle Kadir Sakçı (43) ve oğlu Burhan Sakçı (16) silahlı saldırıya uğradı. Kadir Sakçı hayatını kaybederken oğlu ağır yaralandı.

Hendek’teki ırkçı saldırının 16 Aralık Pazar günü yaşandığı öğrenildi. Artı Gerçek’in haberine göre; Kadir Sakçı’nın kardeşi Selahattin Sakçı olayı şöyle anlattı:

Muşlu olan Kadir Sakçı ve oğlu Burhan Sakçı’nın önü Beştepeler Caddesi’nde bir kıraathanenin önünde kesildi. Hikmet Usta adlı saldırgan, baba ve oğluna “Kürt müsünüz?” sorusunu yöneltti.

“Sizi sevmiyorum” diyerek ateş etti

Baba ve oğlun “Evet Kürdüz” cevabını vermesi üzerine saldırgan, “Zaten sizi sevmiyorum” diyerek belindeki tabancayı çıkarıp ateş etti. Olayda yaralanan baba-oğul Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Ancak tüm müdahalelere rağmen Kadir Sakçı yaşamını yitirdi. Oğlu Burhan Sakçı’nın ise tedavisi devam ediyor.

Katil, “Sarhoştum” dedi!

Saldırının ardından Bursa’ya kaçan saldırgan Hikmet Usta burada gözaltına alındı. Saldırganın “Olay esnasında sarhoştum, hatırlamıyorum” diyerek kendini savunduğu öğrenildi.

Sakarya’da 2006’da da benzer bir saldırı yaşanmış, aynı aileden Sabri Sakçı hayatını kaybetmişti.

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder