16 Mart 2019 Cumartesi

İnce’den Bahçeli’ye ziyaret cevabı: Aday olabilseydin seni de ziyaret edecektim

31 Mart yerel seçimleri yaklaşırken, siyaset arenasında gerçekleşen söz düellolarına CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce de katıldı. İnce, kendisini Selahattin Demirtaş’ı ziyaret ettiği için eleştiren Devlet Bahçeli’ye “Aday olabilseydin seni de ziyaret edecektim” diye cevap verdi.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, “Millet iradesini tanımayanlara 24 Haziran 2018 tarihinde sandığı işaret ettik. CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Edirne Kapalı Cezaevi’ni yol geçen hanı yapıp terörist ziyaretinde bulundu. İP’in adayı da bunlarla aynı dilin sahibi, aynı yolun yolcusuydu. Kandil operasyonuna karşı aynı mevziye girdiler” demişti.

“ERDOĞAN’IN KANATLARI ALTINA SIĞINACAĞINA ADAY OLSAYDIN”

İstanbul’da seçim çalışmalarına katılan CHP’li Muharrem İnce, Bahçeli’ye cevap verdi. İnce: “AKP Genel Merkezi’ne, İYİ Parti’ye Saadet Partisi’ne gittim. Demirtaş tutuklu olduğu için hapishanede ziyaret ettim. Sayın Bahçeli gizli saklı bir iş yapmadım. Sen de Erdoğan’ın kanatları altına sığınacağına cesaret edip aday olabilseydin seni de ziyarete gelecektim” ifadelerini kullandı.

BEKA: BAHÇELİ – ERDOĞAN – KOLTUK

Erdoğan ve Bahçeli’nin yerel seçimi beka olarak gören açıklamalarına da değinen İnce bekanın tanıtımını “Beka, Bahçeli – Erdoğan – koltuk” diyerek yaptı. İnce, 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı seçimleri sürecinde Erdoğan’a yatırdığı parayı hatırlatarak, “Erdoğan’da para çok dedim ona ben 500 yatırayım da o belki bana 500 bin yatırırım dedim. Cebinde akrep var 1 lira bile yatırmadı. Benim 500’de gitti. Helali hoş olsun” dedi.

3. KÖPRÜDEN BELEŞ GEÇİNDE GÖREYİM

İnce, AKP’li İsmet Yılmaz’a da göndermede bulunarak, “Oyunu diyor AKP’ye ver ruzi mahşerde (kıyamet günü) beraat belgesi yanında gelsin diyor. Yani cennete giderken sırat köprüsünden geçeceksin sözleri ile Sırat köprüsünden geçme garantisi veriyor. O zaman ben diyorum ki; Erdoğan’ın yaptığı 3. köprüden beleş geçin de göreyim sizi” şeklinde konuştu.

İyi Parti’den Bahçeli’ye cevap: “Seçimden utanmazlık ve kuralsızlık çekilsin”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder