6 Nisan 2019 Cumartesi

AKP’li Mehmet Metiner: Hiç bu kadar kötü bir seçim görmedim

Mehmet Metiner, “Seçimlerden birinci parti olarak çıktık” diyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın aksine “Hiç bu kadar kötü bir seçim görmedim” dedi.

Adalet ve Kalkınma Partisi’nin (AKP) Adıyaman eski Milletvekili Mehmet Metiner, Star Gazetesi’ndeki bugünkü köşesinde AKP’nin neden yerel seçimlerde başarısız olduğunu yazdı.

HESAPÇILAR BAŞA GEÇMİŞ

“Sahada gördüklerim yürek dağlayıcıydı” diye söze başlayan Metiner, “Kaç seçime girdim çıktım hiç bu kadar kötüsünü görmedim. Reis’in “metal yorgunluğu” dediği eksiklik bir başka şeye dönüşmüş. Adını koymak istemiyorum lakin hesabilik başat hale gelmiş” dedi.

HALKA SIRT ÇERVRİLMİŞ

AKP içerisindeki hasbi olarak tanımladığı kişilerin küstürüldüğünü vurgulayan Metiner, “Hesabi olanlar hasbileri küstürmüş. Kimsesizler ihmal edilmiş. Halka sırt çevrilmiş” sözleri ile sitem etti.

AKP teşkilatlarında seçim süreci boyunca “Nasıl olsa Reis meydanlara iner, kitle oy verir anlayışına yaslanan kibir ve rehavet…” yaşandığını belirten Mehmet Metiner, “Çok sayıda küskün hasbiler, ihmal edilmiş bir halk, kibir abideleri gibi halka tepeden bakan vekiller, belediye başkanları ve teşkilatlar…” sözleri ile öz eleştiride bulundu.

KURUMLAR AKRABA KADROLARI HALİNE GELMİŞ

AKP’li belediyelerde akraba kadrolaşmasına değinen Metiner, “Bir ilde ve ilçede kurum amirleri bir vekilin, bir belediye başkanının veya teşkilat başkanının yakınlarıyla doldurulmuşsa, AK Parti adına hasbilikle çalışanlar tepki duymazlar mı, halk buna bakıp gönül koymaz mı? O yüzden vaktimizin büyük bölümünü dağıtılan ve küstürülen sahayı toparlamakla geçirdik.” dedi.

“Şimdi muhasebe vaktidir” diyen Metiner, “İhanetçiler bu kez de ödüllendirilirse ihanetin zemini güçlenir ve artık sahayı tutamaz hale geliriz.” uyarısında bulundu.

AKP’nin kurucularından Yaşar Yakış: Bilal Erdoğan’ın yönettiği vakıflar belediye kaynakları ile ayakta duruyor

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder