6 Nisan 2019 Cumartesi

Fenerbahçe’nin genç yıldızı ‘Ballon d’Or’u istiyor

Fenerbahçe’nin 19 yaşındaki genç yıldızı Eljif Elmas gelecekte Ballon d’Or kazanmak istediğini açıkladı.

Fenerbahçe’nin geleceğe yatarım olarak renklerine bağladı Eljif Elmas’ın hedefleri büyük. 4-5 sene içinde Real Madrid, Barcelona forması giymek isteyen başarılı oyuncu daha şimdiden hedeflerini belirlemiş durumda.

19 YAŞINDA 34 MAÇ OYNADIM

Eljif Elmas kendi gelişimiyle ilgili doğru bir planlama yaptığını düşünüyor. Genç oyuncu, “Pek çok kişiyle konuştum. ‘Fener’de oynaman zor olur ama iyi performans gösterirsen hedeflerine çok daha kolay ulaşırsın’ dediler.

Genç oyuncuların da başarabileceğini göstermek için geldim. 19 yaşımda 34 maçım var. Birkaç maç dışında performansım düşmedi. Sürekli oynasam daha iyi olacağımı düşünüyorum.” ifadelerini kullandı.

Sarı-Lacivertli takımın genç oyuncusunun hedefinde Real Madrid ya da Barcelona’da oynamak var.

HEDEFİM REAL MADRİD, BARCELONA

“Benim kitabımda ‘Bu kadar yeter’ diye bir söz yok.” ifadelerini kullanan Eljif Elmas ileriye dönük hedeflerini sözcü gazetesine şöyle aktarıyor: “Her zaman daha iyisini yapmak için mücadele ederim, savaşırım. Takımın en iyisi olmak isterim. Büyük hayallerim ve büyük hedeflerim var.

Gelecekte adından söz ettiren marka bir futbolcu olmak ve Ballon d’Or kazanmak istiyorum. La Lige’da oynamak isterim. Hedefim; 4-5 yıl içinde, Real Madrid ya da Barcelona’ya forması giymek. Makedonya ile de EURO 2020’ye katılmayı hedefliyorum.”

Eljif Elmas bu sezon 34 maçta Fenerbahçe’ye katkı sağladı.

KENDİMİ 10 NUMARA OLARAK GÖRÜYORUM

Eljif Elmas, alt yaş kategorilerinden bu yana 10 numara ve kanat forvet oynadığını söylüyor. Milli takımda daha önde oynadığını belirten 19 yaşındaki genç oyuncu, “Fenerbahçe’de geride, daha defansif bir rol üstleniyorum. Milli takımda daha rahat hissediyorum.

İleride oynayınca da farkımı gösteriyorum. Kendimi 6 ya da 8 değil, 10 numara olarak görüyorum. Dikine ve direkt kaleye giden, driplingi seven bir oyuncuyum ama benden basit oynamam isteniyor. Göreve hazırım. Zorluklar yaşadım ama şimdi ‘İyi ki gelmişim’ diyorum.” açıklamasını yaptı.

13 NET POZİSYONA GİRDİM, 26 POZİSYON HAZIRLADIM

Her maç sonrası görüntülerini izlediğini ifade eden genç oyuncu, “Eksiklerimi kapatmak için herkesten çok çalışmalıyım. Çünkü henüz hedeflerime ulaşmış değilim. Hayatımda sadece futbol var, sadece futbola odaklanmış durumdayım, kendimi geliştirmek için çalışmalar yapıyorum.

Bu sene skor katkısı olarak iyi değilim. 1 gol, sıfır asistle bir şey yapamazsınız. 13 net pozisyona girdim, 26 pozisyon hazırladım. Hepsini izliyorum, nasıl daha iyi yaparım diye bakıyorum.” diyerek kendi özeleştirisine de yapıyor.”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder