6 Nisan 2019 Cumartesi

Tek başına 12 erkek adaya karşı kazandı

Mesmegül Özdemir, 12 erkek adaya karşı yarıştı ve seçimi 240 oy farkla kazandı. Üç yıl boyunca süren bir çalışmanın ürünü bu sonuç.

Ağrı’nın Doğubayazıt ilçesi Hasankeyf Mahallesi’nde yaşayan Mesmegül Özdemir (40), 31 Mart’ta yapılan seçimlerde 379 oy alarak mahallenin yeni muhtarı olarak seçildi. 12 adaya karşı yarışan Özdemir, ilçe merkezinde aday olan ve seçilen tek kadın muhtar. 3 aylık çalışma boyunca “Nasıl cesaret ettin?” sorusuyla karşılaşan Özdemir, yıllardır kurduğu hayali bu cesaretle gerçekleştirdiğini söyledi.

“EŞİM CEZAEVİNDE NE ÇOCUKLARIMI NE EŞİMİ MAĞDUR ETMEDİM”
Lise mezunu olan ve 3 yıl boyunca dikiş-nakış hocalığı yapan Özdemir, ilçeye taşınmadan önce yaşadığı Karabulak köyünde çobanlık yaptığını dile getirdi. Evli ve 2 çocuk annesi olan Özdemir, “Eşim yıllardır cezaevinde. Patnos L Tipi Kapalı Cezaevi’nde kalıyor. Şimdiye kadar çocuklarımı ve eşimi mağdur etmedim. Kadın olarak kendimle gurur duyuyorum” dedi.
‘TÜM RAKİPLERİMİN KADIN OLMASINI İSTERDİM’ 
Doğubayazıt merkezde kendisinden başka kadın muhtar adayı olmadığına işaret eden Özdemir, “Bu başarı Bazidli kadınlar için bir ilk oldu. Tüm rakiplerimin kadın olmasını isterdim. Çok mutluyum. Ben tam 379 oy aldım. Erkek rakibimle aramızda 240 oy farkı vardı” dedi.
https://medyabold.com/2019/04/05/hizmet-gonullusu-bir-kadindan-youtube-kanali/
medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder