13 Haziran 2019 Perşembe

Fatih Portakal’a yayınlayamayız uyarısı: ‘Bu iş Kabataş’a dönüyor’

Fatih Portakal’ın İmamoğlu’nun yalanladığı hakaret görüntüleri için “Elimizde ama RTÜK yüzünden yayınlayamıyoruz” ifadeleri sosyal medyada tepki topladı. İyi Partili Levent Özeren, Portakal’a ‘Bu iş Kabataş işine dönüyor, farkında mısınız? diye sordu.

BOLD- İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu’nun Karadeniz ziyareti sırasında VIP’ten alınmadığı sırada talimatı veren Ordu Ordu Valisi Seddar Yavuz’a ‘it’ dediği öne sürülmüştü. İmamoğlu iddiaları yalanlamış ve ‘basitlik’ dediğini söylemişti. FOX Ana Haber sunucu Fatih Portakal elinde hakaret içeren görüntüler olduğunu ve İmamoğlu’nun özür dilemesi gerektiğini öne sürmüştü. İmamoğlu hakaret iddialarını dün bir kez daha yalanladı.

KULAKLARIMLA DUYDUM

FOX Ana Haber’in dünkü yayınında Fatih Portakal, İmamoğlu’nun hakaret ettiği görüntüleri izlediğini hakareti kulaklarıyla duyduğunu ileri sürerek “O görüntüyü ben izlememiş olsaydım ben o cümleleri etmezdim’ dedi. Hakaret içeren görüntüyü RTÜK yasakları çerçevesinde yayınlamadıklarını söyleyen Portakal, “Ben 6 haziran günü o cümleleri kurarken o hakaret ettiği cümleleri kurarken gerçekler üzerine bunu söylüyordum. Kulaklarımın ne duyduğunu ben biliyorum çünkü RTÜK denilen bir kurul var ve bazı ifadeleri yayınladığımızda basın yoluyla bu hakaretin yayılması kapsamında alıp size uyarı ceza verebiliyor. Ben böyle bir gerçekliği duymasam 6 Haziran günü o cümleleri kurabilir miyim?” ifadelerini kullandı.

BU İŞ KABATAŞ’A DÖNÜYOR

Portakal’ın var ama yayınlayamayız ifadeleri sosyal medyada gündem oldu. Sosyal medya kullanıcıları görüntüleri yayınlayamayız diyen Portakal’a tepki gösterdi. İyi partili Levent Özeren de sosyal medyadan konuyla ilgili yorum yaptı. Özeren Fatih Portakal’a yayınlamadığı görüntüler için ‘Bu iş Kabataş işine dönüyor, farkında mısınız? diye sordu.

KABATAŞ OLAYI

Gezi olayı sırasında Bahçelievler’in AKP’li Belediye Başkanı Osman Develioğlu’nun gelini Zeynep Develioğlu, türbanlı olduğu için bebeğiyle birlikte Kabataş’ta saldırıya uğradığını söylemişti. Develioğlu yarı çıplak, deri eldivenli insanların kendini tartaklayıp bebeğinin üzerine tuvaletini yaptığını öne sürmüştü. Bir çok gazeteci hükümetin var dediği görüntüleri izlediğini ve yayımlanamayacak kadar vahim olduğunu iddia etmişti. Daha sonra ortaya çıkan güvenlik kamerası görüntülerinde böyle bir olayın hiç yaşanmadığı ortaya çıkmıştı.
Görüntüler var diyen gazetecilerden bazıları kamuoyundan özür dilemişti.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder