23 Ekim 2020 Cuma

Milli Eğitim Bakanlığından açık lise teşviki: Mezuniyet puanı düşürüldü

Artan vaka sayılarına karşın okulları açan bakanlık, örgün öğretim için karar alması beklenirken hiç beklenmedik bir şekilde açık öğretimde mezuniyeti kolaylaştırdı. 192 yerine 170 krediyi tamamlayan öğrenciler artık açık öğretimden mezun olabilecek.

BOLD – Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Açık Öğretim Lisesi (AÖL) ile ilgili yaptığı açıklamada mezuniyet için gerekli olan krediyi 170 olarak belirlediklerini söyledi.

MEZUNİYET HEDEFLERİNE YAKLAŞTIRMAK İÇİN KARAR ALDIK

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Açık Öğretim Lisesi (AÖL) öğrencilerinin 192 yerine 170 krediyle mezun olabileceklerini açıkladı. Bakan Selçuk, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda “Açık Öğretim Lisesi’nde okuyan öğrencilerimizin azmini ve hayallerini biliyoruz. Mezuniyet hedeflerine bir adım daha yaklaştırmak için yeni bir karar aldık. Mezuniyet için gerekli olan krediyi 170 olarak belirledik. Hayırlı olsun” dedi.

İmamoğlu’nun çağrılmadığı İstanbul toplantısı sonrası Koca’dan korkutan açıklama

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder