26 Şubat 2020 Çarşamba

Can Ataklı’ya Cumhurbaşkanına hakaretten soruşturma

Van’ı vuran deprem sonrası deprem vergileri üzerinden AKP Hükumeti ve Erdoğan’ı eleştiren gazeteci Can Ataklı hakkında ‘Cumhurbaşkanına hakaret’ suçundan soruşturma başlattı.

BOLD – İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Tele 1’deki programı sonrası gazeteci Can Ataklı hakkında soruşturma başlattı. ‘Cumhurbaşkanına hakaret’ suçundan açılan soruşturma öncesi savcılık yapılan şikayet üzerine Ataklı’nın canlı yayında sarf ettiği ifadeleri incelediği öğrenildi. Söz konusu ifadelerde hakaret içerikli sözlerin yer aldığı iddiası üzerine Ataklı hakkında soruşturma açıldı.

‘BECEREMEDİNİZ GİTTİ’

Van’ı vuran deprem sonrası deprem vergileri üzerinden AKP Hükumeti ve Erdoğan’ı eleştiren gazeteci Can Ataklı, Tele 1’de sabah kuşağında yayınlanan ‘Güne Başlarken’ adlı programda, ”Şuraya bak ya, taş üstünde taş kalmıyor ya. İran’da deprem oluyor. Tamam aynı yer yani sınır o tarafta ama şuraya bak ya, ondan sonra da ben deprem için ‘biz onun kaç katını harcadık.’ Harcadın da ne oldu? Kime ne harcadınız? Benim param ya, ben paramı sormayacak mıyım? Benim param kardeşim, eşek gibi çalışıyorum, kazanıyorum, vergimi ödüyorum. 40-50 yıldır bu böyle, yaptın mı? Hadi 40 yıldır yapmıyordu. Atatürk Cumhuriyetiydi onlar yapmaz… Sen ne yaptın lan…17 yıldır oradasın gene su basıyor, gene sel basıyor, gene depremde yıkılıyor. Beceremediniz gitti be..” ifadelerini kullanmıştı.

ERDOĞAN’IN DOĞUM GÜNÜNÜ BÖYLE KUTLADI

Öte yandan Ataklı programda, doğum günü olması dolayısıyla Erdoğan’ı kendi tarzıyla kutladı. ‘Happy Birthday’ şarkısının melodisini mırıldanan Ataklı sözleri ‘Ayıp kaçar’ diyerek söylemediğini belirtti. İşte o görüntüler;

Can Ataklı’dan Erdoğan’a deprem eleştirisi: “Sen ne yaptın lan!”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder