29 Şubat 2020 Cumartesi

Erdoğan’ın dili aynı: Şehitler tepesi boş kalmayacak!

AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’yi yakan şehadet ateşine rağmen aynı dili kullanmaya devam ediyor: “Verdiğimiz sayısız şehitler kervanına bunu da ilave etmemiz gerekiyor.”

BOLD – Türkiye, İdlib’de Rusya destekli Esad rejiminin hava saldırısı sonrası şehit düşen Mehmetçikler’ine ağlarken, AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, canlar üzerinden politik dil kullanmayı sürdürüyor.

DOLMABAHÇE OFİSİ’NDE VEKİLLERİYLE BİR ARAYA GELDİ

Partisinin İstanbul vekilleriyle Dolmabahçe Ofisi’nde bir araya gelen Erdoğan, “Bin yıldır bu topraklarımızı vatanımız kılmak için yürüttüğümüz mücadeleyi, verdiğimiz sayısız şehitler kervanına bunu da ilave etmemiz gerekiyor. Şehitler tepesi hiçbir zaman boş kalmayacak” dedi.

ŞAHSIM VE MİLLETİM ADINA BAŞ SAĞLIĞI DİYORUM

Suriye’de can veren askerleri de anarak şunları söyledi, “İdlib harekatımızda önceki gün vermiş olduğumuz 34 şehidimiz inanıyorum ki bu milletin vatan kılınması mücadelesinin zirve yaptığı noktalardır. 20 günlük hareket boyunca vermiş olduğumuz şehitlerin ailelerine şahsım, milletim adına baş sağlığı dilerken, milletimizin de başı sağ olsun diyorum.”

YENİ BİR GÖÇ DALGASINI KALDIRACAK DURUMDA DEĞİLİZ

Türkiye’nin, 3,7 milyon Suriyeliyi barındırdığını hatırlatarak, yeni bir göç dalgasını kaldıracak durumda olmadıklarını dile getirdi.

Dört milyon yeni göçmenin harekete geçtiğini 1,5 milyonluk kısmın sınıra ulaştığını belirten Erdoğan, “Güvenli bölge oluşturalım ve bu bölgede bunları iskan edelim, diye çalışmalar yürütüyoruz” diye konuştu.

MERKEL’DEN ‘DESTEK VERİN’ TALEBİNDE BULUNMUŞ

Mültecilere yardım noktasında Almanya Başbakanı Angela Merkel’e, “Bana verilmiş büyük rakamlarla sözleriniz vardı. Şuraya gelin siz de destek verin, bir an önce burayı yapalım” dediğini ifade eden Erdoğan, şunları anlattı:

PARAYI DİREKT BİZE GÖNDERİN DEDİĞİNİ SÖYLEDİ

“Söyleye söyleye en fazla 25 milyon avro vereyim, dedi. Onu da kabul dedik. Kızılhaç’tan Kızılay’a aktarılır, dedi. Böyle bir şey olmadı. Aradım tekrar, Para hazır, dedi. Hazır paranız gelmiyor, o zaman mültecileri size gönderelim, biz 25 değil, size 100 milyon avro gönderelim, dedim. Onu da istemem, dedi. Onu istemiyorsanız, bunu direkt bize gönder. Ben sizin pratik olmanızı istiyorum, dedim. Yani güvenmek mümkün değil.”

TRUMP İLE PUTİN’İN ‘KAMIŞLI’DAKİ PETROL OLAYI’ HAKKINDA DİYALOG

Suriye konusunda ABD Başkanı Donald Trump ile görüştüğü bilgisini paylaşarak görüşmeye dair şu diyalogu aktardı:

“Trump diyor ki, Ya burada Putin’in ne beklentisi var? Ne istediği var?, Kamışlı’da petrol olayı var bunların, dedim. Orada petrol var mı? dedi, Var, dedim. Böyle bir tabloyla karşı karşıyayız. Fakat bizim böyle bir derdimiz yok. Ne petrol derdimiz var ne orada toprak derdimiz var. Biz sadece bir güvenli bölgeyle sınırlarımızı teminat altına almak istiyoruz.”

KILIÇDAROĞLU’NA: ‘DÜNYA BİZİ ARIYOR SEN DE BİZİ ARARSIN’

Ana muhalefet CHP’nin Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na da tepki gösteren AKP’li Cumhurbsaşkanı, “O arama lütfunda bulunmadı. Neymiş, Ben onu arayacakmışım. Seni niye arayayım ya? Dünya bizi arıyor, sen de bizi ararsın biz de sana bütün detaylarıyla her şeyi veririz” ifadelerini kullandı.

Şehidin iki kardeşi de KHK’lı asker çıktı: Bir dönem damgalayıp attınız şimdi hangi yüzle taziyeye gideceksiniz!

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder