EPDK’nın açtığı soruşturmanın salgın sonrası ülke genelinde yaşanan sayaç okuma işlemiyle ilgili olduğunu belirten İBB, sadece İGDAŞ’a soruşturma açılmasına tepkili.
BOLD – Enerji Piyasası Denetleme Kurumu (EPDK) İstanbul’da ikamet eden doğal gaz abonelerinden yoğun şekilde gelen yüksek fatura şikayetlerini tek tek incelenmesinin ardından dağıtım şirketi İGDAŞ hakkında soruşturma başlattığını duyurdu. EPDK’dan yapılan açıklamada, İBB iştirakçisi İGDAŞ’ın mevzuata aykırı sürelerde abonelerine fatura düzenlediği belirtildi.
İBB’DEN SORUŞTURMAYA YANIT
İBB’den soruşturmaya yanıt gecikmedi. Konuya ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yapan İBB Sözcüsü Murat Ongun, soruşturmanın sayaç okumanın bir aydan daha uzun sürede olmasından kaynaklandığını ancak bu durum ülke genelinde olmasına rağmen sadece İGDAŞ’a soruşturma açıldığını belirtti.
BEDELLE DEĞİL SÜREYLE İLGİLİ
Koronavirüs salgını sürecinde sayaç okuma işlemlerine de yansıdığını belirten Ongun, ”İGDAŞ’a açılan soruşturma “Tüketim bedelinden fazla kesilen fatura” için değil süresiyle ilgilidir. Salgın sürecinde sayaç okuma işlemi doğal olarak bir aydan daha uzun bir süre almaktadır. Ülke genelinde de bu şekildedir. Ancak EPDK sadece İGDAŞ’a soruşturma açmıştır” ifadelerini kullandı.
İGDAŞ’a açılan soruşturma "Tüketim bedelinden fazla kesilen fatura" için değil süresiyle ilgilidir. Salgın sürecinde sayaç okuma işlemi doğal olarak bir aydan daha uzun bir süre almaktadır. Ülke genelinde de bu şekildedir. Ancak EPDK sadece İGDAŞ'a soruşturma açmıştır.
— Murat Ongun (@Mrt_Ongun) May 6, 2020
medyabold‘Askıda fatura’ya katılan Bülent Mumay: Yardımlaşmanın en kolay sitemini kurmuşlar
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder