9 Mayıs 2020 Cumartesi

YKS tepkisi sürüyor: Öğrencilerden hashtag’li eylem Eğitim Sen’den imza kampanyası

Turizmin zarar görmemesi gerekçesiyle YKS tarihinin bir ay öne alınmasına yönelik tepkiler devam ediyor. Üniversite adayları önceki gece ‘hasthag’ eylemi yaptı. Eğitim Sen, imza kampanyası başlattı.

BOLD – Koronavirüs tedbirleri kapsamında, hazirandan temmuza ertelenen Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın, turizm sezonu bahanesiyle tekrar Haziran’da yapılması kararına tepkiler sürüyor. Üniversite adayları önceki gece sosyal medyada ‘YKSErteleVirüsüYayma’ hashtag’i ile eylem yaptı.

SAĞLIK VE EĞİTİM HAKKI AÇISINDAN CİDDİ SORUNLAR YAŞANACAK

Cumhuriyet’ten Figen Atalay’ın haberine göre Eğitim Sen de sınavların ertelenmesi için Change.org’da imza kampanyası başlattı. Sendika Başkanı Feray Aytekin Aydoğan, “Sınav tarihi kararı değiştirilemez ve uzaktan eğitimde sınava hazırlananlara ilişkin eşitsizlikler giderilmezse sağlık hakkı ve eğitim hakkı açısından ciddi sorunlar yaşanacak” dedi.

Silivri’deki kanser hastası oğlu için seslendi: “Adam öldürenler dışarıda oğlumu da bırakın!”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder