İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi’nde İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri’nin (İETT) 2018 faaliyet raporu görüşüldü.
İETT Genel Müdürü Bağış meclis toplantısında İstanbul’daki toplu ulaşım araçlarını birçok açından denetleyerek güvenli, konforlu ve zamanında hizmet verildiğini söyledi.
‘İTİBARIMIZ ARTTI’
Bağış, şöyle devam etti:
“İETT’nin paydaş kurum ve kişiler nezdinde kurumsal itibarını ölçmek ve iyileştirmeye açık alanların belirlenmesi amacıyla yapılan Kurumsal İtibar Araştırması Puanı bir önceki yıla göre 1,9 puanlık bir artış ile 81,4 olarak gerçekleşti. Uygulamamızı geliştirmeye devam ederek; anlık duyuru, kişiselleştirme, kare kod ile sorgulama, durakta bekliyorum, yolculuk değerlendirme ekranı, İSPARK noktaları ve İstanbulkart yükleme noktası entegrasyonu gibi özellikler ekledik.”
Bağış, 2018’de şoförlere 40 bin 729 saat, diğer personele ise 20 bin 510 saat olmak üzere toplam 61 bin 239 saat eğitim verildiğini aktardı.
‘İSTANBUL HAVALİMANI 150 LÜKS OTOBÜSÜ HİZMETE ALDIK’
“İstanbul Havalimanı’na yolcu taşımacılığı hizmeti veren 150 lüks HAVAİST otobüsünü hizmete aldık” diyen Bağış, “Havalimanı ile İstanbul’un 65 ayrı noktasına ulaşım, 20 ayrı hatta 7 gün 24 saat sağlanmaktadır. 2018 gelirimiz bir milyar 719 milyon 519 bin 349 Türk Lirası olarak yüzde 99,7 oranında gerçekleşmiştir. Giderimiz ise bir milyar 799 milyon 818 bin 737 TL olarak yüzde 84,1 oranında gerçekleşmiştir” şeklinde konuştu.
Genel Müdür Ahmet Bağış’ın verdiği bilgilere göre, İETT 2018 yılını 80 milyon 299 bin 388 lira zararla kapattı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder