27 Mart 2020 Cuma

ÖSYM’den sınav takvimine ‘korona’ düzenlemesi

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, koronavirüs salgını sebebiyle bütün sınav tarihlerinin gözden geçirildiğini ve yeniden düzenlendiğini söyledi.

BOLD – Koronavirüs tedbirleri kapsamında yurt geneli sınavlarda düzenlemeye gidildi. Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, adaylardan hazırlıklarını devam ettirmesini istedi.

ÖNCEKİ YILLARLA AYNI ÇERÇEVEDE OLACAK

Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) ile ilgili de, “Milli Eğitim Bakanlığının önereceği müfredat ve kazanımlara göre önceki yıllarla aynı çerçevede olacak” dedi.

Güncellenen sınav takvimi şu şekilde:

  • YKS 25 ila 26 Temmuz,
  • Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) Lisans Alan Bilgisi Testi 12 ila 13 Eylül,
  • KPSS Genel Yetenek-Genel Kültür-Eğitim Bilimleri oturumları 6 Eylül,
  • KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi (ÖABT) 20 Eylül,
  • KPSS, önlisans düzeyi 25 Ekim; ortaöğretim düzeyi de 22 Kasım,
  • KPSS Din Hizmetleri Alan Bilgisi (DHBT) 27 Aralık,
  • Dikey Geçiş Sınavı (DGS) 9 Ağustos,
  • Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) 16 Ağustos ve 26 Aralık,
  • YDS 27 Eylül; e-YDS’ler 20 ila 21 Haziran, 27 ila 28 Haziran, 4 Temmuz, 22 Ağustos, 29 Ağustos, 17 Ekim, 14 Kasım, 19 Aralık,
  • Yükseköğretim Kurumları Yabancı Dil Sınavı (YÖKDİL) 13 Aralık,
  • İşyeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Sınavı (İSG) 7 Kasım.

“Komadaki bir insandan farksızım”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder