4 Mart 2020 Çarşamba

Tayyip Erdoğan şehit sayısını açıkladığı toplantıda neden güldüğünü anlattı

AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan, İdlib şehitlerini açıklarken güldüğü videoyla ilgili MYK toplantısında konuştu. “Orada bir ironi var. Trump’la yaptığım bir görüşmeyi aktarıyorum. Her tarafı ironik olan bir görüşmeyi ortaya koymak için söylenen bir söz” dedi.

BOLD – Tayyip Erdoğan başkanlığında önceki gün AKP genel merkezinde toplanan Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısı yaklaşık 2 saat sürdü. Edinilen bilgiye göre Erdoğan’a eski İstanbul milletvekilleri ile geçen hafta sonu düzenlenen toplantıdaki “gülme” videosu izletildi ve konu üzerinde tartışma yapıldı. Şehit haberlerinin ardından kamuoyunda tartışmaya neden olan videoyu izlerken sinirlendiği görülen Erdoğan, “Orada bir ironi var. Trump’la yaptığım bir görüşmeyi aktarıyorum. Her tarafı ironik olan bir görüşmeyi ortaya koymak için söylenen bir söz. Bu şeytani bir kampanya. Değerlerimizden uzak bu yaklaşımı hayretler içinde karşılıyorum” diyerek sitem etti.

Trump ile Görüşmesini Gülerek Anlatan Erdoğan Tepkilerin Odağında

DEDİĞİMİ YAPTIM

Hürriyet’in haberine göre Erdoğan, Avrupa’nın Suriyelilere yaklaşımını da şöyle eleştirdi: “9 yıldır bizim mültecilere muamelemize bakın. İnsan hakları şampiyonları daha ilk günden su koyverdi. ‘Siz verdiğiniz sözleri yerine getirmezseniz kapıları açarım’ demiştim. Dediğimi yaptım. Hiç kimseyi zorla göndermiyoruz. Şimdi kapıları açtık, ‘Arzu eden gidebilir’ diyoruz.”

İdlib için Putin’e gidecek olan Erdoğan, TBMM’deki kapalı oturuma katılmadı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder