15 Ocak 2021 Cuma

“Ben sıramı bekleyeceğim aşı önce sağlık çalışanlarına yapılmalı”

Tayyip Erdoğan ve Devlet Bahçeli’nin aksine CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, koronavirüs aşısı için sırasını bekleyeceğini açıkladı. Erdoğan ve Bahçeli, ‘devlet büyüklerine’ tanınan ayrıcalıkla sıraları gelmediği halde aşı olmuşlardı.

BOLD – CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, ‘örnek olmak’ bahanesiyle siyasi liderlere aşı konusunda tanınan ayrıcalığı reddetti. CHP lideri, “Sıramı bekleyeceğim” dedi. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs aşılama kampanyasında örnek olmaları için devlet büyüklerinin de aşı olabileceğini açıklamıştı. Bu açıklama ardından dün AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AKP MKYK üyeleri aşı oldu. Bugün de MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin aşı olduğu açıklandı.

Kılıçdaroğlu’dan ise Sağlık Bakanı’nın çağrısına ret geldi. Sabah saatlerinde Kılıçdaroğlu’nun katıldığı radyo programında, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın aşı için tüm siyasi parti liderlerine çağrı yaptığı hatırlatdı. Ne zaman aşı olacağı sorulan Kılıçdaroğlu, “Dün akşam Sayın Sağlık Bakanı aradı, aşı olmak için çağrıda bulundu. Tabii dedim. Hekimler aşı olmamızı istiyorlar, biz de doğal olarak aşı oluruz. ‘Ben de gerekirse refakat ederim’ dedi. Ben de aşı olacağım” diye konuştu. Planlamayı ne zamana yaptığı sorulan Kılıçdaroğlu, “Henüz karar vermedim ama bugün yarın olacak” ifadesini kullandı. “Kameralar olacak mı” denmesi üzerine de Kılıçdaroğlu, “Bence kameraya çok fazla gerek yok, zaten aşı olacağız” açıklamasında bulundu.

Kılıçdaroğlu daha sonra, CHP’nin “Sen Varsan Biz Varız” programında yaptığı konuşmada, “Aşı için davet geldi, Sayın bakan aradı. Ben de vatandaş Kemal Kılıçdaroğlu olarak sıramı bekleyeceğim. Önce sağlık çalışanlarının aşı olması lazım” dedi.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder