2 Mart 2021 Salı

“Cahil” eleştirisi iktidar yanlısı gazeteci Melik Yiğitel’i çıldırttı

CNNTürk canlı yayınında hukukçu Ruşen Gültekin’in “hukuk cahili” dediği TürkMedya Ankara Temsilcisi Melik Yiğitel’in ardı ardına sıraladığı hakaretler izleyenleri şoke etti.

BOLD – CNN Türk ekranlarında Başak Şengül’ün hazırlayıp sunduğu ‘Akıl Çemberi’ programında hakaretler havada uçuştu. AKP’ye yakın TürkMedya Ankara Temsilcisi Melik Yiğitel ile hukukçu Ruşen Gültekin canlı yayında kavga etti. Yargıtay’ın HDP’ye inceleme başlatmasını tartışan konuklar, canlı yayında birbirlerine hakaret etti.

“HUKUK CAHİLİ İLE KONUŞMAK ZOR”

Canlı yayın sırasında Melik Yiğitel’in, “Benim söylediklerimi çürütsün, sabahtan beri eksik konuşuyor” sözlerine, Ruşen Gültekin, “Hukuk cahili ile konuşmak çok zor” deyince ikili arasında tartışma alevlendi. Ruşen Gültekin’in sözlerine çok sinirlenen Yiğitel, “Cahil sensin saçma sapan konuşma bana böyle hakaret edemezsin” dedi.

“İŞKEMBEDEN SALLIYORSUN PAPUCUMUN HUKUKÇUSU”

Gültekin tartışmanın tartışma sırasında, “Haddini bileceksin” diye karşılık verince, Yiğitel çok sert tepki vererek, “Cahil sensin lan alçak, cahil de alçak da sensin haysiyet yoksunu ben 30 yıldır gazeteciyim. Benim söylediklerimi çürüteceksin. İşkembeden sallıyorsun. Pabucumun hukukçusu, bana kimse cahil diyemez cahil odur. Ben onun boyunun 5 katı kitap okudum. Sallayıp duruyor. Bak bir kere sen üslubunu düzelt. Bugüne kadar bana kim cahil deme cesaretinde bulunamadı Ruşen Gültekin. Sen konuşma böyle. Başak hanım bana kimse cahil diyemez özür dileyecek yoksa ben ona haddini bildiririm” dedi.

TARAFLAR SAKİNLEŞMEYİNCE REKLAM ARASINA GİDİLDİ

Yaşanan bu kavganın ardından programın moderatörü Başak Şengül konukları sakinleştirmekte zor anlar yaşandı. Konuklarını sakinleştirmekte güçlük çeken Şengül, reklam arasına gitmek zorunda kaldı.

Altan’ın avukatından Yargıtay’a: Hak, hukuk, vicdan, insaf diyorum

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder