5 Mart 2021 Cuma

Üniversitede tüm makamlar tek kişide toplandı

Üniversite komisyon başkanlığı, senato üyeliği, rektörlük yönetim kurulu üyeliği bulunan Hitit Üniversitesi Rektör Yardımcısı İlahiyat Fakültesi Temel İslam Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Halil İbrahim Şimşek, dört farklı fakültenin dekanlığını da vekaleten yürütüyor. 

BOLD – Hitit Üniversitesi Rektör Yardımcısı Halil İbrahim Şimşek, uzmanlık alanı olmamasına rağmen 4 fakültenin dekan vekilliği görevini yürütüyor. Şimşek’in üniversitede farklı görevleri de bulunuyor.

ÜNİVERSİTEDE YAPMADIĞI GÖREV YOK

Cumhuriyet’ten Seyfettin Mete’nin haberine göre Hitit Üniversitesi Rektör Yardımcısı Şimşek, üniversitede bulunan 4 fakültenin dekanlığını yapıyor. Uzmanlık alanı Temel İslam Bilimleri olmasına rağmen Güzel Sanatlar ve Mimarlık Fakültesi Dekan Vekilliği, Spor Bilimleri Dekan Vekilliği ve Turizm Fakültesi Dekan Vekilliği görevi yapan Şimşek, şimdi de Fen Edebiyat Fakültesi Dekan Vekilliği görevine atandı. Şimşek, ayrıca üniversitede komisyon başkanlığı, senato üyeliği, rektörlük yönetim kurulu üyeliği görevlerini de yürütüyor.

“AÇILIŞ DUASI BİLMİYORUM” DEMİŞTİ

Geçmişte Ensar Vakfı Çorum Şubesi’nde başkan yardımcılığı görevini yürüten Şimşek, geçen yıl Çorum’da düzenlenen bir açılış programında “açılış duası” bilmediğini söylemesiyle gündem olmuştu. Şimşek, TBMM Eski Başkanı İsmail Karaman ile AKP Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş’un da katıldığı açılış töreninde dua için kürsüye davet edilmiş, ancak “Açılış duası bilmiyorum” demişti.

Cihat Yaycı da Fetöcü çıktı

 

 

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder