23 Mart 2019 Cumartesi

Akşener’den ‘Bunlar senin iyi günlerin’ diyen Erdoğan’a cevap: Hapishaneyi Yusufiye biliriz

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, “Hapishaneyi Yusufiye bilmiş bir geleneğin kız öğrencisiyiz. Ben korkabilir miyim? Allah bana musibet verecekse Erdoğan’ı aracı kılacaktır” dedi.

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Akşener’in hedef alarak “Şu anda senin iyi günlerin sen Erdoğan’a söylememiş olduğu sözleri söylemiş gibi yaptın, asıl fatura sana kesilecek” ifadelerine cevap verdi.

YAZICIOĞLU VE DURAK AĞABEYLERİMİ DİNLEDİM

Türkiyem TV’de konuşan Akşener, “Bıyıkları kerpetenle yolunmuş arkadaşlarımızı biliyorum. Şekerli su verilen çocukları gördük. Ben hapis yatmadım büyüklerimden dinledim. Muhsin Yazıcıoğlu ve Yılma Durak ağabeyimi sayabilirim. Nihat ağabeyimin arkadaşlarını biliyorum. Ben korkabilir miyim?” dedi.

ERDOĞAN’I HAPİSTE ZİYARET ETMEK İÇİN OTOBÜS KALDIRDIK

Erdoğan’ın hapiste ziyaret etmek için ağabeyinden izin alarak Kocaeli’den otobüs kaldırdıklarını anlatan Akşener, “O zaman kendi arkadaşlarından ihanete uğradığını biliyordu. Siyasi görüş olarak farklı olsak da biz sahiplendik. Erdoğan korkuyor. Biz Cumhurbaşkanlığı makamında olan birisini yabancıya dövdürmeyiz. Allah bana musibet verecekse Erdoğan’ı aracı kılacaktır” ifadelerini kullandı.

ÇILDIRMIŞ OLMASI LAZIM ALLAH ŞİFA VERSİN

Akşener şunları dile getirdi: “Erdoğan, benim korkmayacağımı iyi bilir. İnanan insanım. Ecel bir nefes evvel, ne bir nefes sonrasıdır. Sayın Erdoğan’ı Allah vesile kılmış. Önce ‘bu kadın’ dedi, sonra ‘bayan’ dedi, ‘sözde kadın’ dedi… Bir insanın, bir bireyin bu sözleri sarf edebilmesi için çıldırmış olması lazım. Allah şifa versin. Ben buradayım. 1 Nisan’ı beklemeye gerek yok. El altından talimat verir. İnsan kafasına hakimin savcının odunla vura vura ‘tutuklatacağım’ demek ayıptır.”

İFTİRA ATIYOR, KUTUPLAŞTIRIYOR

Erdoğan tam bir kutuplaştırma uzmanı olduğunu belirten Akşener, “İftira atarak kutuplaştırarak, kamplaştırmayı seçim stratejisi ve kampanyası haline getirdi. Bugün, hepimizi PKK’lı ilan ediyor, tehdit ediyor. Erdoğan hakkımda ‘Kaçacak deliği yok’ şeklinde çok ayıp bir tabir kullandı. TBMM’yi delik olarak görüyor, vekilleri de o deliğe sığınanlar olarak görüyor. 250 milyon TL’lik tazminat davası açtı.” dedi.

SEÇMENE TERÖRİST DİYE HAKARE ETMEK AYIPTIR

Erdoğan kendisini Türk Milleti’nin babası sandığını dile getiren Akşener, “Bizleri nankör kedilikle suçluyor. 11 milyon CHP, 5 milyon İYİ parti 1 milyon Saadet Partisi ve Demokrat Parti seçmenine terörist deyip hakaret etmek ayıptır. İlk defa biri yüzüne ayna tutuyor ayna görüyor. Asabiyeti oradan, paniği oradan. Ülkücü hareketin bu Cumhur İttifakını sindiremediğini düşünüyorum. Erdoğan’ın ‘Fatiha bilmeyen Ülkücüler’ sözleri sonrası özür dilemediğini biliyoruz. Bahçeli’nin de Erdoğan ve AKP ile ilgili ‘PKK’dan daha büyük tehdit’ dediğini biliyoruz. Bahçeli her şeyi sulandırma ustası. Bekayı da sulandırdı 5 harfli sözüyle.”

Akşener: Bırakın hapsi ölüm gelse boyun eğmeyeceğim

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder