22 Mart 2019 Cuma

Karamollaoğlu’ndan, Soylu’nun anarşi çıkacak sözlerine: “Ben planladım diyor”

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun “İktidara destek vermezseniz anarşi çıkacak” sözlerine cevap verdi. Karamollaoğlu, “Ben planladım, biliyorum, eminim diyor” dedi.

Karamollaoğlu, yerel seçimlerde oy istemek için meydanlara çıkan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun konuşması sırasında bir Saadet Partili vatandaşın verdiği tepki üzerine tutuklanmasına tepki gösterdi.

SOYLU HUZUR SAĞLAMA YERİNE TEHDİT EDİYOR

Karamollaoğlu, İçişleri Bakanının, seçmeni tehdit ettiğine işaret ederek, “Bir İçişleri Bakanı, söylediği bir yalanı protesto ettiği için adamı tutuklattırıp, hapse attırıyor. Bu seçimin adil olduğunu nasıl iddia edeceksiniz? İçişleri Bakanı bırakın huzur sağlamayı, insanları tehdit ediyor ki ‘Yarın bu seçimlerde iktidara destek vermezseniz nasıl Türkiye’de anarşi çıkacak, göreceksiniz’ diyor” ifadelerini kullandı.

BU SEÇİMDE MİLLETTEN BİR TOKAT YİYECEKLER

Karamollaoğlu şunları dile getirdi: “Be beceriksiz. Bu senin beceriksizliğinin işareti. ‘benim gücüm yetmez’ diyor yani. Veya ‘Ben planladım, biliyorum, eminim’ diyor. Biraz utanmak icap eder ya. Milleti şimdi tehdit ediyorlar. Yarın iktidar değişmeyecek. 4,5 sene iktidardalar. Ben şuna da inanıyorum. Bu seçimde milletten bir tokat yiyecekler.”

SEÇİM ÖNCESİ 3 BAKANIN İSTİFASI NE KADAR DOĞRUYMUŞ

Karamollaoğlu, geçmişteki seçimleri hatırlatarak, “Eskiden seçimlere 3 ay kala, İçişleri Bakanları, Adalet Bakanları o zaman için bugünkünden daha büyük önem taşıyorlardı. Ulaştırma Bakanları istifa ederler, yerleri ne 3 tane partisiz insan gelirdi. Şimdi bunun ne kadar gerekli olduğunu bir kez daha anlamış olduk” dedi.

BİZ İNANCIMIZI MAKAM VE MEVKİYE ALET ETMEYİZ

Karamollaoğlu, şeffaflık anlayışlarının bütün belediye hesaplarının halkın denetimine açık olması anlamına geldiğini belirtti. “Belediye bütçesine yetim malına sahip çıkar gibi sahip çıkacağız. Eksiğimiz, noksanımız vardır ama biz inancımızı makam ve mevkiye alet etmeyiz, istismar etmeyiz. En büyük problem kalbimizdeki Allah korkusunun çıkmasıdır. Bir icraatta bulunacağımız zaman sabaha kadar alnımızı secdeden kaldırmadan ‘Ya rabbi bir icraatta bulunacağımız zaman kalbimizden bu korkuyu kaldırma’ diye dua etmemiz lazım” ifadelerini kullandı.

KUCAKLAYACAĞIZ, İKAZ EDECEĞİZ BÜYÜ BOZULACAK

Karamollaoğlu şunları söyledi: “Bu seçimler hayati önem taşıyan seçimler. İnşallah 31 Mart gecesi hepimiz secdeye kapanıp, Cenab-ı Hakkın bize verdiği görevi en güzel şekilde ifa edebilmemiz için dua edeceğiz. Yeni bir dönem başlayacak. Bizi anlayamayan kardeşlerimize de fazla bir zaman ayırmasak bile şefkatle yaklaşacağız. Onları uyandırmaya çalışacağız. Bazen insanlar öyle bir hale giriyorlar ki adeta büyüleniyorlar. O büyüyü bozmak sizin, bizim elimizde. Kucaklayacağız, ikaz edeceğiz, dua edeceğiz ve inşallah o büyü mutlaka bozulacak.”

Karamollaoğlu: İçişleri Bakanı seçmeni tehdit ediyor

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder