9 Nisan 2020 Perşembe

Aileden sorumlu bürokrattan ‘Çocuklarım için dilenmekten geliyorum’ diyen kadına: Geber

Hiçbir geliri olmadığı için evde kalamadığını söyleyen kadına, Aile ve Sosyal Politikalar Müdür Yardımcısı Nail Noğay sosyal medya hesabından “geber” dedi.

BOLD- Sosyal medyada dolaşıma giren Euronews’un paylaştığı videoda, hiçbir geliri olmadığını söyleyen Roman kadın “Bu sabah, ayıptır söylemesi, çocuklarıma kahvaltı ettiremedim ve bu benim zoruma gitti” diyerek devletten yardım istedi.

MECBUR ÇIKACAĞIM

Kadın aç olduklarını söyleyerek, ”Şimdi çocuklarım aç kalmasınlar diye dilenmekten geliyorum. Pastaneleri, çöpleri gezerek çocuklarıma ekmek getirdim. ‘Kal’ diyorsunuz ama mecburuz gitmeye. Çoluk çocuğumuz var, açız yani aç, aç. Biz açlıktan ölelim ama çoluğumuza çocuğumuza bir şey olmasın. Bana ne güzel diyorlar ki, ‘Çıkma, çıkma.’ Mecbur çıkacağım. Bir gelir olmayınca ne olacak?” diye konuştu.

‘DİLENMEKTEN GELİYORUM KİM BİLİYOR’

Dışarı çıkmaktan başka çaresi olmadığı söyleyen kadın, ” Şu anda ben dilenmekten geliyorum, kim bunu biliyor? Sadece ‘çıkma’ yapıyorlar. Gelsinler evimin halini görsünler” diyerek maddi durumunun evde kalmaya yeterli olmadığını belirtti.

PAYLAŞIP SİLDİ

İstanbul Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdür yardımcısı Nail Noğay videoyu alıntılayarak skandal bir notla yeniden paylaştı. Görüntüleri ‘Geber’ notuyla paylaşan, Müdürlüğün Kreş ve Gündüz Bakımevleri ile Çocuk Kulüpleri Birimi sorumlusu olan Noğay, gelen tepkiler üzerine paylaşımını kaldırdı.

“Hapis yatmaması gerekenler kapsam dışı! Zimmet, gasp, rüşvet, irtikap affediliyor”

 

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder